perjantai 29. joulukuuta 2017

Uusi Vuosi 2018

Moi kaikki! 

Olen innoissani siitä, että pian päästään ampumaan raketteja ja viettämään äitini syntymäpäivää. Samana päivänä käymme myös hautausmaalla viemässä kynttilä haudalle. Vien kuolleen kissanikin haudalle kynttilän. Vien sinne yleensä joka viikonloppu tai ainakin niin useasti kun käyn siellä.

Harmittaa vähän, kun tää postaus on ennen virallista uutta vuotta ja en voi laittaa tähän mitään rakettikuvia, mutta jos sellasia onnistun ottamaan, niin ne tulee johonkin muuhun postaukseen.


Me vietetään uusi vuosi aika normaalisti. Joskus me ollaan menty Hankasalmelle, koska mun Kuopion kummit on tullut sinne ja vietetty siellä sitten uusi vuosi, mutta joskus me ollaan taas menty mun toisille kummeille ja vietetty siellä uusi vuosi. Nyt me ollaan vietetty se oikeastaan kolmestaan, eli mun vanhemmat ja minä. Tietenkin kanit kuuluu aina siihen mukaan.


 

Monet saattaa miettiä sitä, että pelottaako kaneja kaikki ne pamahukset, joita uutena vuotena kuuluu. Mun isä asuu sen verran maalla, että siellä ei pahemmin niitä pamahuksia kuulu muuta kuin ne meidän ampumat ja ehkä jostakin kaukaa naapurustosta, jotka lähimmät ovat noin kilometrin päässä. Me mennään muutenkin aina aika kauaksi meidän pihasta ne ampumaan, ettei sattuisi mitään vahinkoja, että raketti vaikka lentäisi ikkunaan tms. Toinen syy siihen on just se, että kun me kaneja omistetaan, niin ettei ne säikähtäisi. Oletan siis, että meidän kanit pelkäävät rakettien pauketta, mutta koska kaikki ammutaan niin kaukana, niin ne eivät kuule sitä.

14.4.2017
En oikein tiedä, että olisiko mulla muuta kerrottavaa meidän uudesta vuodesta. Mun uusi vuosi tulee olemaan vielä ensivuonna samanlainen, mutta sitä seuraavana vuonna olen opiskelemassa ja en tiedä miten sen silloin vietän. Mä toivottavasti vielä silloin tätä blogia kirjoitan, niin saatte sen silloin tietää! :)

2 kommenttia:

  1. Teidän uusi vuosi kuulostaa aika samanlaiselta kuin meidän :D Yleensä perheen kesken, joskus on saattanut mummu ja isoisä tulla meille :D Viime vuonna olin kuitenkin uuden vuoden ystävien kanssa, samoin kuin tänäkin vuonna. Käytiin katsomassa kaupungin raketit ja ajeltiin vähän siellä sun täällä :) Ihanaa uutta vuotta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on varmaan vielä joskus edessä se, että saan viettää uuden vuoden kavereideni kanssa, koska olen sitä kauan jo toivonut. Samoin sinulle! <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3