tiistai 2. tammikuuta 2018

Mitä tapahtui vuonna 2017?

Moi kaikille, ja super mahtavaa uutta vuotta jokaiselle! :)


Näin aika monien blogeista tän tyylisiä postauksia viime vuodesta ja halusin tulla kokoamaan tänne blogiin asioita ihan tammikuusta 2017 alkaen.

Tammikuun alussa ainakin muistelisin, että Antti Tuisku julkaisi Mä hiihdän -nimisen kappaleensa Spotifyhin (apua en osaa kirjottaa, korjatkaa jos osaatte paremmin kun mä!). Siitä tuli kertaheitolla mun lempparibiisi, joka kuvaili tosi paljon mun sen hetkisiä fiiliksiä, koska uusi vuosi oli kaikista haikein ja surullisin sinä vuonna. Siihen aikaan olin niin pohjalla, kun ihminen vaan voi olla.

Helmikuu oli vähän tapahtumarikkaampi kuukausi, kuin tammikuu. Helmikuun 11 päivä me lähdettiin isin ja hänen työkavereiden kanssa Tallinnaan. Se oli oikeasti varmaan vuoden ikimuistoisin päivä, koska meillä ensinnäkin oli ihan superhauskaa, vaikka siinä lopussa olikin paljon surua ja ahdistusta matkassa, koska me ei päästykään enää laivaan, koska "oltiin myöhässä" vaikka kello ei edes ollut niin paljon, milloin niiden piti portit vasta sulkea. Se oli mulle jotenkin niin pelottava tilanne, jonka takia aloin siis itkemään samantien, kun kuulin ettei laivaan enää pääse. Helmikuu meni alussa myös erittäin surullisissa fiiliksissä. Oletan, että on se mennyt sen koko kuukauden, mutta en kamalasti muista niitä juttuja, mutta jotain kävin mun yksityisestä blogista lukemassa.

Tän otin laivassa, kun oltiin istumassa jossakin pöydässä, kun mentiin Helsinkiin päin.
Tää on Tallinnasta

Maaliskuu oli jotenkin sellainen kuukausi, jolloin ei tapahtunut mitään.  Tietysti oli mun yhden idolin, joka ei enää ole niinkään idoli, vaan kaveri tai nettituttu. Ihminen, joka on vain olemassaolollaan auttanut mua eteenpäin, joka ei tiedä sitä (vaikea selittää, mutta uskon, että ymmärrätte ainakin jotakin selityksistäni), niin hänen syntymäpäivänsä ja mun oli pakko mennä heti 0.00 onnittelemaan häntä. Mulle iso asia, mutta jollekin teistä ehkä pieni asia vain. :3

Huhtikuun toinen päivä oli sitten mun syntymäpäivät. Täytin 14, jota ennen muistin, että olisin täyttänyt jo 15 ja sitten kun muistin, että olenkin vasta 14, niin ajattelin, että miksi olen vasta näin nuori. Silti se 14 tuntu isolta luvulta, koska on ihanaa vanheta! Ajattelin joskus myös niin, että sitten kun täytän 14, niin se on mulle ihan fine luku, mutta se on se sama juttu joka vuosi. Tänäkin vuonna ajattelen, että kun täytän 15, niin se on ihan fine mulle. Pian taas haaveilen, että olen 16 ja sitä rataa. Huhtikuussa oli myös Minean nimipäivät, ja parin päivän päästä sen synttärit. Värjäsin myös mustat hiukset itselleni 17.4. (muistan, koska seuraavana päivänä julkaisin Instagramiin kuvan hiuksistani, jota en halua julkaista tähän). Hipa ja Kiia tuli myös meille viettämään tavallaan mun synttäreitä jossain vaiheessa tätä kuuta.
Tää kuva on otettu 2.4.2017 silloin keskiyöllä kun päivä vaihtui


Toukokuussa oli mun toisen kanin syntymäpäivät ja 20.5. meillä oli toinen laivareissu, ja sillä kerralla ei onneksi myöhästytty. Nää kaikki kuvat on myös mun Instagramista, joten näissä on tätä muokkauskättä käytetty jonkin verran.


Tekisi mieli julkaista vaikka kaikki kuvat tuolta laivareissulta, mutta ehkä teen jonkun postauksen erikseen tai pistän ne siihen vanhoja kuvia -postaukseen, jonka yritän tehdä mahdollisimman nopeasti. 

Kesäkuussa pääsin seiskalta kesälomille. Mun piti kesäloman aikana muuttua jotenkin, että sitten kun palaan kouluun, niin ihmiset huomaa, että kuinka paljon olen muuttunut, mutta todellisuudessa en muuttunut yhtään. 2016 mä muutuin enemmän goottimaisempaan tyyliin ainakin meikkieni suhteen, jonka takia halusin sinäkin vuonna muuttua. Vietettiin myös Kiian syntymäpäiviä ja juhannusta kuun lopussa. Kävimme myös Kalajoella, josta on postaus täällä blogissa erikseen kirjotettuna.

Heinäkuu taitaa olla sellainen kuukausi, jolloin ei mulle oikeasti tapahtunut yhtään mitään. Olin vain täällä maalla ja otin kaneista kuvia silloiseen kaniblogiini ja juttelin viestein ystävilleni.

Elokuussa kirjoitin ensimmäisen postaukseni tänne blogiin ja laitoin tän blogin julkiseksi. Loin blogin jo aikaisemmin kesällä, mutta en silloin uskaltanutkaan aloittaa bloggaamista ja pistin nopeasti yksityiseksi. Nyt kuitenkin oon jo puoli vuotta kirjoittanut tätä blogia, jos se elokuu lasketaan mukaan. Tässä kuussa pääsin myös juttelemaan erään ihmisen kanssa mun fiiliksistä, joka auttoi mua tosi paljon. En kuitenkaan enää tapaile häntä. 
7.8.2017


Syyskuussa oli mun edesmenneen kissani syntymäpäivä, jolloin vein sen haudalle kynttilän, jossa on enkelin kuva. Halusin välttämättä juuri sellaisen kynttilän, ja niistä toinen on vielä avaamaton. Vien sen varmaan seuraavana syntymäpäivänä. 

Lokakuussa oli meidän toinen reissu Kalajoella sinä vuonna. Oli kiva nähdä taas Kuopion kummeja pitkästä aikaa! :) En muista missä kuussa aloin vaalentamaan hiuksiani ekan kerran. Tässä syksyn aikaan kuitenkin. Sain lokakuussa (tai itseasiassa syyskuun viiminen päivä) uuden puhelimen, joka oli aika paljon käytössä niinä ekoina päivinä. On tottakai edelleenkin. Käytiin myös Jyväskylässä ekan kerran kolmestaan minä, Hipa ja Kiia.

Oltiin menossa katsomaan joitain rautalankabändejä siihen ihan lähelle.


Marraskuussa oli Pennun, eli kissani kuolinpäivä, jolloin laitoin ulkotuli-kynttilä-asioita sen polun reunoille, joka vie sen haudalle. Käytii uudestaan minä, Hipa, Kiia ja yks meidän ystävä Jyväskylässä, ja en ole vieläkään saanut kirjoitettua postausta loppuun kyseisestä reissusta.





Joulukuussa oli kauan odotettu Superpark-reissu meidän koko koulun kanssa. En oikein tykännyt siitä paikasta, mutta olihan sielä kavereiden kanssa ihan hauskaa. Tottakai silloin oli myös jouluaatto ja uusi vuosi, joka ei ollut ihan suunnitelmien mukainen, mutta pääosin ihan kiva! :)

Musta tuntuu siltä, että oisin unohtanut kertoa ihan kamalasti asioita vuodesta 2017, mutta ainakin tärkeimmät ovat tässä! Kiitos kaikille vuodesta 2017 ja kiitos jokaiselle lukijalle, jotka ootte tässä lyhyen puolen vuoden aikana tänne mun blogiin eksyneet. ❤️️


8 kommenttia:

  1. kiva postaus, tätä oli mielenkiintoista lukea! :) ihanaa alkanutta vuotta sulle :>!

    <3: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus, näitä on aina mielenkiintoista lukea! :) Mun mielestä näitä postauksia on sitten kiva myös itse jälkeenpäin lueskella ja muistella mennyttä vuotta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itekin tykkään lukea tän tyylisiä postauksia, ja myös myöhemmin itse lukea ja muistella mennyttä vuotta, niinkuin sinäkin sanoit. :)

      Poista
  3. Tosi hyvin tehty postaus! Apua, ei tunnu yhtään siltä, että Mä hiihdän ilmestyi noin pitkä aika sitten! :o :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Ei mustakaan tunnu siltä, että se olisi ilmestynyt jo niin kauan sitten, mutta niin se aika vaan menee! :o

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3