perjantai 5. tammikuuta 2018

Uuden Vuoden lupauksia!

Moi

Tän päiväisen postauksen aiheena olisi mun uuden vuoden lupauksia, joita tänä vuonna oikeasti yritän pitää ja myös keksiä muita kun sen mikä on tähän asti joka vuosi suurinpiirtein ollut. Sen aion kokonaan ottaa tältä listalta pois, koska en oikein usko, että sen pystyisin pitämään. Uskon myös, että näitä asioita on paljon helpompi pitää, kun kirjoitan ne tänne blogiin ylös ja teen vielä erillisen postauksen siitä. Aloitan jokaisen lauseen aina sanoilla minä lupaan joten tässä nämä.

Minä lupaan pitää karkki/herkkulakkoa ainakin tammikuun ajan, mutta haluaisin pitää virallisen herkkulakon ainakin huhtikuuhun asti. Vielä parempi olis, jos pystyisin koko vuoden sitä pitämään. Me joudutaan kotitalouden tunnilla syömään välillä joitakin leivonnaisia, joten mietin vielä, että pystynkö pitämään herkkulakkoa, vai onko se vaan karkkilakko. Yritän kuitenkin parhaani mukaan pidättäytyä niistä herkuistakin.

Minä lupaan panostaa kouluun edes vähän enemmän! Mun panostus on tässä kasin aikana ollu oikeasti varmaan 0, joten nyt jos koskaan olisi aika.


Minä lupaan olla koskematta saksilla mun hiuksiin. Välillä se on mulle liian vaikeeta, mutta haluan kasvattaa mun hiuksia. Eihän siitä kasvatuksesta ole mitään hyötyä, jos kokoajan on saksien kanssa sörkkimässä.

Minä lupaan iloita ystävieni puolesta, koska aina en siihen ole pystynyt. On kivempaa itsestäänkin, että pystyy olemaan iloinen toisen onnistumisesta, ja onhan se ystävänkin mielestä ihanaa, että toinen on iloinen hänen puolestaan.



Minä lupaan kouluttaa mun molemmille kaneille jonkun tietyn tempun tän vuoden aikana. Sen lisäksi, että kouluttaminen ja opettaminen lemmikille on kivaa, niin on myös upeaa nähdä, kun lemmikki tekee sen vaikka käskystä, ja näkee sen kuinka se on oppinut! :)

Minä lupaan kasvattaa kynteni samaan mittaan, mitä ne oli kesällä ja kesän lopussa. Rakastan pitkiä kynsiä, mutta aina mä revin ne, mutta en hampailla! :)




Tässä oli teille nyt 6 lupausta, jotka aion pitää! Jos nyt kuitenkin käy niin, että joku menee pieleen, niin kerron siitä tänne. Näistä myös suurinosa oli aika helppoja joidenkin mielestä toteuttaa, mutta mulle näistä ainakin suurinosa on aika vaikeaa, ainakin niin oletan.

Onko teillä minkäänlaisia uudenvuodenlupauksia? 


2 kommenttia:

  1. Hyviä lupauksia! :) Mä en oo mitään varsinaisia lupauksia tehnyt, koska tiedän, etten kuitenkaan pysty pitämään niitä. Tavoitteeksi sen sijaan oon asettanut sen, että alkaisin syömään vähän terveellisemmin sekä vähentäisin herkkujen syömistä :D Mulla olisi myös tavoitteena opetella sanomaan ei ja ymmärtämään se, että ein sanominen ei kaada maailmaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä tavoitteita sulla! Tuo ein sanominen on mullekin joskus vaikeaa. Olen kuitenkin edistynyt siinä tosi paljon, koska jos muihin vuosiin vertaa, niin en ole meinannut pystyä sanomaan lähes mihinkään ei. :/

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3