tiistai 20. maaliskuuta 2018

SÄÄDÄN MEIKKIEN KANSSA

Moi!

Moni varmaan tietääkin, että olen välillä aikamoinen sähläri mun meikkien kanssa ja tänään taas mennään! Pahoittelen jo heti alkuun sitä, että myös tässäkin postauksessa on melko samanlainen meikki, mikä suurinpiirtein aina, mutta lupaan, että seuraavassa meikkipostauksessa mulla on eri sävyjä, kuin mitä nyt tähän mennessä on ollu. Muistakaa myös, että kaikkien "meikkaaminen" -tagien kautta löytyy mun postaukset, joissa ite säädän jotain meikkiä ja kaikkien "makeup" -tagien takaa taas sellasia, joissa mulla on jotenkin erityisesti meikkiä, mutta niiden takana saattaa olla myös mun tekemiä meikkejä.

Tänään on siis jälleen vuorossa pinkki/ vähän lilahtava meikki.


Aloitamme tietenkin puhtailta kasvoilta. Pistin niihin sen jälkeen jotakin Nivean kosteusvoidetta.


Oon leikannut ton putilon keskeltä, koska sieltä ei enää tullut rasvaa, mutta sitä kuitenkin oli siellä. Se on hetken aikaa ihan hyvää, mutta pian se kuitenkin kuivuu.


Tähän väliin kaakaota.. :D


Käytän loppuu tuota usein mun meikkipostauksissa näkynyttä Natural Code CC Color Correcting Matt Primeria. En osaa oikein sanoa onko se hyvää vai huonoa, mutta alussa kun tuon ostin ja en vielä käyttänyt setting sprayta, niin sen eron kyllä huomasi meikkipohjan pysyvyydessä!


Viimeisiä plöräytyksiä vielä Natural Code CC Color Correcting Makeup meikkivoidetta, joka on mun makuun (ja kasvoille) liian kevyttä, eli ei peitä ihan kunnolla kaikkea mitä haluaisin. Muuten ihan kiva!



Koska tuo kevyehkö meikkivoide ei ole mulle tarpeeksi, ja tykkään välillä panostaa enemmänkin tähän meikkaamiseen, niin lisään seuraavaksi itselleni liian paksua meikkivoidetta, jonka myös olen leikannut keskeltä kahtia, että saan sen sisältä kaiken mahdollisen mitä voi vaan saada. Käytin tätä mun arkimeikkipohjaan koko kasvoilla joskus 2016 talvella, ja yleensä mun naama oli kakku sen jälkeen!


Käytän siis tätä Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation meikkivoidetta, joka on siis mun koko kasvoille kaiken lisäksi liian vaalea, ja niinkuin kuvasta näkyy, se on mulla sävyssä 010 Light Porcelain ja en tätä ostaessa tietenkään kokeillut sitä mun käteen, että olisiko se mulle hyvän sävyinen, ja eipä ollut.

Pistän tuota siis mun silmien alle ja silmäluomille (vinkki kaikille, ei kannata ostaa turhaan silmäluomien pohjustusta, koska voit laittaa siihen yhtä lailla peitevoidetta ja se kuullemma ajaa saman asian!) + kaikkiin ongelmakohtiin. Yleensä sinne, minne pistettäisiin peitevoidettakin.


Pistän seuraavaksi samaisiin kohtiin tavallaan irtopuuteria, mutta joka kulkee tässä tapauksessa nimellä venhäjauhot. En tiedä kuinka suositeltavaa se on kasvoille, mutta kyllä se ainakin toimii. En jaksa ostaa oikeeta baking puuteria enkä myöskään talkkia. Laiska mä.


Ennen kulmakarvoja laitoin myös highlightia, ja te tiedättekin vanhoista postauksista jo, että mitä highlihgteria käytän tällä hetkellä.


Tää on mun joku iätin vanha luomiväripaletti, joka on tietääkseni lapsille tarkoitettu, koska lapsena tän halusin ja muistan, kun laitoin näitä värejä mun luomiin ja aloin pelkällä vedellä niitä irrottamaan (koska en tajunnut saippuan käyttöä tässä tapauksessa), ja tietenkään ne ei mun silmistä irronneet ja seuraavana päivänä mulla oli turkoosit silmäluomet koulussa. :D Mutta haluan nyt käyttää tätä palettia loppuun, vaikka tää suoraan sanottuna on ihan surkea.


Alotin tuolla pinkillä


Kuten näette, näissä luomiväreissä ei tuo pigmentti ole mitenkään huipussaan, mutta just lapsille toi on oikein hyvä!


Yritin blendata tuolla vaalean violetilla tuota pinkin rajaa, jossa ei ollut oikeastaan mitään järkeä, koska laitoin tummempaa sävyä sen jälkeen tuohon luomivakoon.



Otin tuosta Lumenen luomiväripaletista tuota tummaa violettia, jota sitten laitoin varjostamaan mun luomivakoa.



Seuraavaksi eyelinerit, jotka nekin meni vähän pieleen.



Seuraavaksi sekoittelin Essencen violettia huulipunaa ja Clamin pinkkiä/violettia huulipunaa keskenään.




Semmonen lopputulos! Ite tykkään eniten tuosta huulipunasta, vaikka oonkin aina sanonut, ettei mulle violetti sovi huuliin.

Mitäs tykkäätte? :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3