perjantai 30. maaliskuuta 2018

JABU MATKAILEE

Heelloouu

Tänään lähdin jo joskus 12 aikoihin aamupäivällä junalla kohti Helsinkiä (taas). Jälleen kerran me ollaan menossa lauantaina eli huomenna laivalle. Oon odottanut tätä päivää oikeasti niin kauan, koska kaikki nyt jo varmaan tietää, että rakastan Helsinkiä!

Tänä viikonloppuna käyn ostamassa myös yhden jutun, josta saatte tietää enemmän myöhemmin. Nyt tuntuu vaan sille, et sanon melkein aina tän saman ja että oon hirveän salaperäinen täällä blogissa! No, toivottavasti kestätte tän.

Heh, en siis ole nyt syystä x ehtinyt ottamaan kuvia, joten tässä postauksessa on nyt kuvia, joita mun piti pistää niihin Jyväskylä postauksiin, mutta en näe enää mitään järkeä kirjoittaa niitä, koska niistä on jo aikaa kun siellä kävin ja en edes tiedä millon julkaisisin sen/ne postaukset, joten ne kuvat tulee nyt tähän. 

22.11.2017

Me olemme koko viikonlopun ajan Helsingissä, kuten oikeastaan tuosta yhdestä lauseesta ylempänä saattaa asian hoksatakin (paitsi toki lauantaina ollaan suurin osa siitä päivästä Tallinnassa). Odotan innolla ehkä sitä, että pääsen shoppailemaan Forumiin ja etenkin, että pääsen käymään Kilalassa. Se on siis sellainen kawaii shop, jossa on kaikkea söpöä tavaraa ja vaatteita. Jotkut niistä on kuitenkin aika kalliita, että luulen etten ostaisi sieltä oikein mitään, mutta haluan silti käydä siellä. Myös Cybershop on yks paikka missä haluan käydä, koska Jyväskylässä ei sellasta ole ja en muutenkaan ole käynyt kummassakaan yllä mainituista kaupoista.

Ennen tätä kuvaa ja reissua olin vaalentanut mun hiuksia, ja laitoin sitten
keltaisuutta taittavaa hoitoainetta, jonka seurauksena mun hiuksissa oli tollanen random
harmaa/sininen/violetti kohta! 


Tallinnasta lähtee mukaan varmaankin taas se sama Mini Oreo-purkki, koska siitä on tullut mulle suorastaan tapa, että joka kerta kun käyn Tallinnassa, niin sellaisen ostan (unohtamatta RedBullia..) Meidän alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän olisi pitänyt olla maanantaihin, eli 2.4. asti Helsingissä, mutta päädyimmekin olemaan vain sunnuntaihin asti. Maanantaihan on siis vapaapäivä ja mukavasti samalla myös mun syntymäpäivä. Ihanaa olla vuoden vanhempi. :)

Rakastan yli kaiken noita pinkki-kelta-mustia tassukarkkeja <3
Tämmöstä siis luvassa mun pääsiäislomalle. Mitäs te meinasitte tehdä? :)

2 kommenttia:

  1. laivalla käyminen on kyllä aina hauskaa ajan vietettä :) Ja irttarit on ihan parhaita, itekkin ostin niitä eilen x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Irttarit on ihania, vähän ehkä liiankin :D

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3