tiistai 22. elokuuta 2017

Hei hei mustat hiukset!


Yritän näyttää sitä väriä enempi täs
Tässäkin näkyy vähän juurikasvua
Tästä voi nähdä juurikasvun! 
Näyttää siltä, että kärsisin näistä kuvista ja haluaisin juosta karkuun! :D


Niinkun otsikosta jo huomata saattaa, niin oon vaihtamassa mun hiusten väriä aika tradikaalisesti. Halusin koota tähän kuvia mun mustista/tummanruskeista hiuksista.

Oon tekemässä mun värjäysprosessista postausta sitten kun oon saanu kokonaan sellasen tukan, jonka nyt haluan, mutta siihen menee kauan. Ehkä arvaatte jo nyt mun tulevan hiusvärin? Kyllä, se on blondi. Aion toteuttaa sen hiljalleen, ja vaalennan ensiksi vaan latvoja, koska jos kokopäähän iskisin värinpoiston (joka myös tappais mun hiukset lopullisesti, ainakin luulisin) niin se näyttäis tosi tyhmälle, koska mun juurikasvu blondaantuu kokonaan tolla hiusvärillä mitä aion nyt kokeilla! Tulevissa postauksissa mulla saattaa siis olla vähän eriväriset latvat, joten älkää säikähtäkö! :)

Kiva jos jaksoit lukea tänne asti. Kommentoi alas mitä tykkäsit postauksesta, ja millaiset hiukset sulla on! :3

P.s jotkut kuvista saattaa olla epätarkkoja tai huonolaatusia, pahoittelen.

4 kommenttia:

  1. mustasta blondiin on melkoinen operaatio mutta vaihtelu virkistää! mulla oli ennen tätä nykyistä violettia mustat vuosikausia ja aloitin pikkuhiljaa vaalennusoperaation. värjäilin sitten blondeja hiuksia kevyillä shokkisuoraväreillä kun en raaskinut kaiken sen vaivan jälkeen lyödä päähän heti mitään kovin radikaalia :D nyt kuitenkin jatkan violetilla niin kauan kunnes keksin jotain uutta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sen tiedän että se on melkoinen operaatio. Toivon vaan etten tee sitä virhettä, että tunkisin päähäni ensimäisenä sen vahvimman aineen, koska sit mulla ei tosiaan hiuksia varmaan olisikaan enää. :D Ite tykkään myös kans tosi paljon violeteista hiuksista! :3 Kiitän kommentistasi :"3

      Poista
  2. Mulla oli koko yläasteen ajan tummanruskeat hiukset ja sitten lukioon mennessä halusin takaisin blondit hiukset. Mulle tehtiin kampaajalla värinpoisto ja samantien värjättiin hiukset blondeiksi :D Kyllähän hiukset siitä vähän kärsi, mutta nyt en voisi olla yhtään tyytyväisempi! :D Oon melko varma, että en enää ikinä värjää hiuksiani ruskeiksi. Blondi on se mun juttu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mullakin on tällä hetkellä sellanen tunne, että kun nää blodiks asti saan, niin en varmana ole ainakaan hetkeen takasin tummaan palaamassa. Aatellu kyllä olen, että jos jotakin shokkiväriä kokeilisi, kun nehän ainakin lähtee hiuksesta pois ja palautuu takasin blondiksi. :) Kiitos kommentistasi. :3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3