perjantai 18. elokuuta 2017

Mitä tää nyt on?

Ihanat nuo punaiset silmät tässä kuvassa. Valoisampaa paikkaa en sitten löytänyt, että ei olisi salamaa tarvinnut.

Vieläkö voitte sanoa, että en näytä edes pelottavalta?

Nyt on tosiaan viikonloppu, ja oon mun iskän luona toisella paikkakunnalla. Joku nyt ehkä ajattelee, että kotoani on muutamia kymmeniä, tai jopa satoja kilometrejä iskäni luokse, niin ei, olette väärässä. Kyseessä on siis vain noin 11km matka, ja pystyisin kotoani tulemaan vaikka polkupyörällä tänne (kesälomalla monestikin menin kotipaikkakunnalleni, koska kaverini asuvat sielä, ja tottakai halusin heitä mennä moikkaamaan.) ja olen jopa kävellen sen 11km kävellyt, mutta jaloissa tuntu seuraavana päivänä kyllä aika paljon!

Oletan, että tämän postauksen aihe on nyt jotenkin heittelehtinyt vähän toiseen aiheeseen? Periaatteessa tällä postauksella ei niinkään ollutkaan tarkoitusta. Lähinnä tää on vaan jotakin höpöttelyä, ja hauskoja (pelottavia) kuvia, kun näytän ihan peikolta aina viikonloppusin, koska mihinkä nyt jaksais panostaa, jos on just ollu koulussa. Koulut alko kylläkin vasta keskiviikkona, mutta mulle oli liikaa jo nää kolme päivää koulussa. Haluatte nyt varmaan lisää kuvia, koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, eikö?

Tää kuva oli alunperin vahinko, mutta ihme kyllä se ei edes heilahtanut!


Toivon ettei mun luonnonvalossa aika jäätävän oloinen juurikasvu näy niin häiritsevästi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3