perjantai 25. elokuuta 2017

Miten hiukset hyvään kuntoon?

Moi.

Ninja.fi

 Aiemmassa postauksessa jo kerroinkin, että aion vaalentaa hiuksiani. Sen mä myös tein, ja nyt on hiusten latvat kyllä sen tuntuisetkin! Tein sen vaalennuksen tosiaan kahteen kertaan peräkkäin, joka saattaa olla myös yksi syy siihen, että hiukset meni näinkin pahasti tämmöiseen kuntoon. Tässä postauksessa aion kertoa tuotteita, jotka on itellä ainakin auttanut latvojen saamisessa taas elävien kirjoihin.

Useimmissa blondauksissa kuitenkin voi käydä sillein, että mitään ei ookaan enää tehtävissä, eli ainoa mitä voi tehdä on vaan leikata ne latvat. Ite en pystyis sitä tekemään, koska mulla on kasvatusprosessi menossa (värjääminen ei kannata kyllä, jos aikoo hiuksiaan kasvattaa, koska tosiaan jos koko päätä värjää, niin se hidastaa kasvamista ja latvoista saattaa joutua leikkaamaan) joten nyt yritän vielä pelastaa näitä!



Tämä tuote on siis Garnier Respons Intense Revitalizing Mask joka sisältää mm. risiiniöljyä.

Oon kokeillu muutamaa Garnier Respons shampoota, mutta ne on ihan kamalia! Ne ainakin mun hiuksista teki kuivat, vaikka ainakin sen shampoon piti hoitaa värjättyä hiusta, mulla se ei tehnyt niin todellakaan. Mutta tämä naamio on kuitenkin tosi hyvä. Mun hiuksista on tullu paremman tuntuset ja tää oikeesti auttaa!



Hiuksia pestessä käytän Garnier Fructis Strengthening Shampoota ja samanmerkkistä hoitoainetta. Nääkin on auttanut mun hiuksien kosteuttamisessa, ja mun hiukset on taas suurinpiirtein elävien kirjoissa!

Hiusöljy on myös yksi vaikuttava tekijä, ja suosittelen sitäkin kaikille, jotka taistelee kuivia ja kuolleita hiuksia vastaan! :)

Hiusnaamio maksoi muistaakseni noin 5€
Shampoo ja hoitoaine oli noin 6-7€ yhteensä!

In this post I introduced the products I use in my hair because my hair is really bad, but with these products my hair are a bit better. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3