keskiviikko 9. elokuuta 2017

Kuka minä olen? Ensimmäinen postaus?

Moikka!

Oon jo pitkään halunnu toteuttaa sen, että alkaisin kirjoittamaan blogia, jossa kertoisin omasta elämästäni. Mulla on ennestään blogi, jonne olen lähinnä vaan kuvaillut kaneja ja muita eläimiä, mutta musta tuntuu, että kyllästyin siihen nopeasti, ja en jaksanut panostaa postauksiin ja blogi alkoi lähinnä vaan toistamaan niitä samoja juttuja mitä siellä jo ennestään oli.

Kaniblogiin kuvailin lähinnä vaan kanien ulkoilua, enkä oikeastaan muuta. Tän blogin olis tarkotus olla edes vähän monipuolisempi, ja pyrin laittamaan tänne aktiivisemmin postauksia, kuin kaniblogiini.

Haluan tähän ekaan postaukseen jo sanoa, että postausideoita saa ehdotella, koska musta on kivaa toteuttaa semmosia juttuja mitä te haluaisitte lukea, ja laittaa semmosia kuvia mitä te haluaisitte nähdä.

Mut hei, laitan tähän loppuun kuvakollaasin, jonka tein joskus kun olin väsertäny ittelleni aika sinisen silmämeikin. Kollaasista on myös yksi kuva tämän blogin bannerissa. Kiitos jos jaksoit lukea tämän, ja mulle olis ihan huippua jos liittyisit tän blogin lukijaks! <3 Love u ❤️️


2 kommenttia:

  1. Kiva kun säkin oot aloittanut blogin uudestaan! :) Alussa ei kannata ottaa ressiä lukijoista, tai tehdä juttuja heidän takiaan / pyynnöstään. Alussa kannattaa panostaa omaan luovuuteen, ja toteuttaa just sitä, mitä sä itse haluat. Sillä tänne löytää lukijoita pikkuhiljaa ja kaikki lähtee rullaamaan. Esimerkkinä se, kun monet juuri aloittaneet tekee heti blogin alussa kysymyspostauksen, ja sitten siihen tulee maks kaks kysymystä, ja sitten vasta masentaa, ja ilo koko hommaan voi lopahtaa. Ei siis kannata lähteä sellaiseen :) Postaa just sellaista sisältöä, mitä sä itse keksit, ja haluat! <3 Tsemppiä!

    ♥:llä www.hennam.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos sun kommentista ihan hirveästi! Autto mua oikeasti, ja piristi päivää. Otan tästä opikseni <3 ja kiitos :3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3