tiistai 6. maaliskuuta 2018

Apua, lilaa!

Moi kaikki ihanat lukijat! 

Tänään on vuorossa vähän enemmän höpöttelyyn painottuva postaus, niinkun varmaan jokainen mun postaus alkaa olemaan.


Sain tosiaan joulun aikaan nämä kyseiset valot ja halusin ottaa heti niiden kanssa kuvia. Eihän nuo kuvat nyt niin hyvin onnistunut, mitä ajattelin, mutta kyllä sieltä muutama ihan kiva kuva tuli. Nämä ovat tosiaan viime vuonna otettuja kuvia, mutta haluan silti nämä kuvat blogiin asti, koska nää on koneella jo odottanut ikuisuuden, että pääsisivät pian mun blogiin! :D

Tää kuva oli kyllä niin suuri fail, mutta on tässä jotakin kivaa, kun se kerta blogiin asti pääsi! 
Sain itse valita näiden valojen värin, ja tottakai mä halusin violetin, koska pinkkiä ei enää ollut myynnissä (josta olen edelleen hieman surullinen, koska siellä kaupassa oli vain näytillä ne valot ja ne olivat niin ihanan näköiset, ja tottakai ne muutenkin on, koska hei pinkki!).


Oon oikeesti kaiken pinkin ja lilan suurkuluttaja, varsinkin valoissa nykyään! Jos vaan on jotakin pinkkiä tai violettia, niin onhan se saatava. Vaatteissa mun väriskaala on kuitenkin aika sekalainen. Millon mulla näkee mustaa, milloin pinkkiä tai lilaa. Ainoa ehkä on vihreä, jota olen varmaan viimeksi käyttänyt 12 vuotiaana(?).


Palataan aikaan, kun mun juurikasvu oli vielä noin lyhyt
Tämmönen postaus tälläkertaa. Tulipahan selitettyä jotakin jouluvaloista ja ihan vähän mun pukeutumisesta. Voin joskus tehdä erikseen postauksen mun pukeutumistyylistä (niinkun päivitetty versio), mutta luulen, että siitä ei hirveemmin ole kerrottavaa. Jos kuitenkin keksin siihen jotakin kiinnostavaa kerrottavaa, niin toteutan sen!

Kivaa tiistaita just sulle! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3