tiistai 26. joulukuuta 2017

MUN JA KANIEN JOULULAHJAT 2017!

Moi kaikille! 

Joulu on nyt ohitte. En vaan käsitä tätä ajankulkua oikeasti, mutta nyt ennnenkun keksin tähän muuta höpötettävää, niin voimme mennä suoraan tämän postauksen aiheeseen eli mun ja mun kanien lahjoihin. Halusin kanienkin lahjat ottaa tähän vaan sen takia, koska me tilattiin äidin kanssa kivoja juttuja kaneille, vaikka niitä onkin vähän.


Tilattiin näitä koirille tarkoitettuja hammasharjoja taas pitkästä aikaa, ja siis näitä mun käsityksen mukaan saa antaa myös kaneille, koska olen nähnyt yhdellä toisellakin kaninomistajalla näitä (joita hän syötti kaneilleen) ja nämä ovat kasviperäisiä kaikki. Aikaisemmin sielä tuoteselosteessa myös luki, että sopii myös jyrsiöille, mutta en muista lukiko nyt.



Näitä me tilattiin siis yhteensä 6, eli yksi saa niitä aina 3, mutta ei tosiaankaan anneta useasti vaan aina joskus.


Tää oli tämmönen laatikko, jonka sisällä oli vaan heinää. Ekaks kaneja ei edes kiinnostanut tää kun vaan pikkusen maistoivat ja satunnaisesti pureskeli, mutta sitten se alkoikin kelpaamaan, koska tällähetkellä se näyttää pelkälle pahvilaatikolle, vaikkei siis ole ja kaikki sisukset on syöty (tai revitty pitkin häkkiä..), mutta edelleen sitä syödään!


Mukaan lähti myös pitkästä aikaa tätä Burgess Excel ruokaa, jota meillä on viimeks ollut varmaan viimevuonna tai jopa 2 vuotta sitten.

Päästään vihdoin mun lahjoihin. Pakko vielä sanoa, että tuo kanien ruoka ei niinkään ollut edes lahja, vaan normaali ostos, joka me oltaisiin joka tapauksessa joskus tehty.


Sain mun neljältä kaverilta joululahjoja jo ennen jouluaattoa, mutta niistä kahden lahjoja en muistanut kuvata. Uskon, että tulette näkemään niitä täällä blogin puolella vielä joskus ja ilmoitan siitä, jos niistä joku on jonkun heistä antama.

Tuossa ensimmäisessä oli kaksi hiusnaamiota, jotka mulla on jo ennestään.


Oonko laiska, kun en tätä tarkemmin näitä jaksanut kuvata? :D


Toiselta kaverilta sain huulirasvan (en tiedä miksi olin sen tyhjän paketin jättänyt tuonne, olen outo) ja tuossa laatikossa oli sellainen koriste ja pörrösukat.

Kolmas kaverini antoi mulle Essencen huulikiiltosetin, joka on sellainen matkapakkaus tavallaan. Siinä oli vain kolme pientä kiiltoa. Neljännen kaverini lahjassa oli ehkä maailman ihanin tuoksukynttilä, joka oli siis tavallinen tuikku, joka oli ihanassa tähden muotoisessa astiassa, mikä ikinä onkaan ja sain häneltä myös sellaisen mustapäämaskin, jota olen aina halunnut kokeilla! Pääsen sitäkin pian kokeilemaan!!


Puhuin äidille pitkään tästä harjasetistä, että nää harjat on ihania ja kaikkee, ja oikeastaan tiesin, että saan tämän. Mulla on ehkä liikaa kaikkia hiusjuttuja, mutta uskon, ettei niitä koskaan voi olla liikaa, koska ainakin mulle hiukset on tosi tärkeät ja varmaan monelle muullekin!


Puhuin myös tästä setistä, että tää olisi tosi kiva ja sain tämänkin. Tää on ulkomuodoltaankin niin mun näkönen ainakin omasta mielestäni. Tässä on siis hajuvesi ja tuommonen rasva, joka on siis vartalolle tarkoitettu. Tää tulee todellakin käyttöön!


Mulla onkin aika lopussa mun vanha hiuslakka, joka on jotakin halppismerkkiä, jonka oon ostanut oikeasti niin kauan sitten, että en edes muista! Mutta sen lakan tuoksusta tulee niin kovasti mieleen kaikki ne ajat, kun omistin vielä melkein takapuoleen asti olevat hiukset, ja kun letitin niitä joka ikinen ilta vain sen takia, että saisin seuraavalle päivälle ihanat kiharat ja aamulla aina törsäsin sitä lakkaa enemmän kuin tarpeeksi niihin hiuksiin. 


Se kuka tän mulle ostikaan, niin todennäköisesti pelastaa mun hiukset, koska tää on siis hoitoaine, jota en ole vielä käyttänyt, mutta uskon tän olevan ihan supermegaöver-hyvä, koska tää on tietääkseni aika kalliskin, vaikka eihän kaikki kalliitkaan tuotteet mitään parhaita ole, mutta mulla on kovat odotukset tän suhteen, ja testaan tottakai heti kun saan sopivan hetken sille. :)


Laskin pikaisesti, että tää on mun kuudes ripsiväri tähän mennessä! En vaan osaa päästää irti siitä Rimmelin ripsiväristä, joka on mun ensimmäinen ripsiväri, jonka oon ostanut joskus kun olin maybe 12, en muista niin tarkalleen, että milloin aloitin meikkaamisen. Sitä ei ole sielä enää kamalasti, mutta sitä tulee kuitenkin ja tykkään siitä lopputuloksesta.


Okei myönnän, sain tän jo joulukuun alussa, ja oon tätä käyttänyt jo muutamankin kerran, mutta tästä saa valita sen lämpötilan ite, ja se lämpötila tulee digitaalisena tuohon näyttöön, mikä ehkä vähäsen tuosta näkyy. Pakko ostaa vielä lämpösuojasuihke tässä lähiaikoina.


Yks mun venäläinen tuttava toi mulle erikseen sellaisessa joulukassissa joitain juttuja, ja siellä oli enimmäkseen venäläistä suklaata, mutta siellä oli myöskin lisää ihania korvakoruja, huivi, tuoksukynttilä ja tossut!

Tää tuoksuu mansikalle!!


Tottakai sain muiden lahjojen mukana myös suklaata!

Mikä oli sun lempparilahja?

2 kommenttia:

  1. Kivoja lahjoja oot saanut! Mä teen tässä ihan lähiaikoina omaan blogiin myös lahjojen esittely postauksen :) Sain kaikkea kivaa ja tarpeellista, varsinkin tulevaisuutta ajatellen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sinäkin sait lahjaksi kivoja juttuja! Ja itsekin tykkäsin paljon lahjoistani. :3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3