tiistai 19. joulukuuta 2017

Lähestyvä loma

Hei vain! 

Nyt on taas se aika vuodesta, että ollaan menossa joululomille. Mulla joululoma alkaa 21.12. josta on enää kaksi yötä jouluaattoon! Olen niin jouluihminen, että en jaksaisi millään odottaa sitä päivää. Pitkästä aikaa meidän perheen kanssa on myös minun setä viettämässä jouluaattoa. Tosi ihanaa, että on nyt muitakin kun mun vanhemmat ja kanit. Harmittaa silti vähän, koska mun veljet eivät pääse viettämään joulua meidän kanssa, mutta ehkä ne vielä joskus tulisivat.

Olen suunnitellut joululomaani vain sen verran, että olen menossa jouluksi äitini kanssa isäni luokse. En muista nyt ollenkaan, että kerroinko jossakin postauksessa, että mietin jonkinsortin loman pitämistä myös tästä bloggaamisesta, mutta tulin siihen tulokseen, etten pidä sellaista.

11.02.2017
Hei, käykää myös äänestämässä tuossa viereisessä palkissa olevasta palkista sun oma mielipiteesi. Mua oikeasti auttaa tosi paljon jokaisen ääni. Ihan sama luetko tätä blogia vai et, äänestä silti. Sulla on aikaa tämän vuoden loppuun saakka, eli 31.12.2017!

Palataan aiheeseen. Olen tekemässä tänne blogin puolelle aika nopeasti jouluaaton jälkeen lahjapostausta, koska ajattelin sen olevan ehkä jotenkin edes kiinnostava aiheena, joten sellaisen teen. En ole oikeastaan toivonut kamalasti juttuja tänä vuonna, mutta ainakin niistä yksi oli suoristusrauta, koska mulla on vain sellainen pieni olemassa, mutta se on aika huono, koska ensinnäkin sen koko on oikeasti niin pieni ja siinä ei voi säätää sitä lämpötilaa. On aika huonoksi hiukselle, että siihen laittaa suoraan sen 280 asteen raudan, vaikka kuinka sielä olisi lämpösuojat alla. Parempi vain omistaa sellainen rauta, josta saa valita sen lämpötilan ja suoristaa/kihartaa miedolla lämmöllä.


Aikaisemmin toivoin myös lahjakorttia johonkin kampaamoon, koska en saa näistä hiuksista nyt millään vaaleita (tää ei oikeasti vaalene en ymmärrä!!), mutta nyt olen alkanut ajattelemaan näiden hiuksieni kuntoa taas vähän enemmän, ja olen aika lailla siinä tuloksessa, että jos kampaamoon menen, niin menen sinne joskus kun olen oikeasti saanut pidettyä tarpeeksi pitkää taukoa näiden hiusten rasituksesta.

Mut hei, pitäkää kiva loma te joilla se tällä viikolla mahdollisesti alkaa, mutta pitäkää tekin joilla se alkaa eri aikaan!

2 kommenttia:

  1. Laitoinkin jo oman ääneni tuohon äänestykseen aiemmin :) Lahjakortti kampaamoon olisi kyllä tosi ihana ♥ Mä sain ylioppilaslahjaksi viime keväänä lahjakortin ripsien ja kulmien värjäämiseen ja ajattelinkin, että käyttäisin tuon lahjakortin nyt tässä loman aikana. Kivaa lomaa sulle sitten kun se alkaa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän sun äänestä paljon, koska ne mua auttaa paljon! :) Oi, tosi kiva lahja sulla! Ja kiitos paljon, samoin sulle! <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3