perjantai 22. joulukuuta 2017

Millainen mun joulu on?

Moi vaan moi! Ja anteeksi, tuo on ainakin joskus ollut Veronican aloitus hänen videoissaan. En ole nyt yhtään varma, että aloittaako hän enää videoitaan niin, vaikka häntä seurailenkin YouTubessa.

Tänään kuitenkin postausaiheena mun jouluaatto, joka on kahden päivän päästä! Voitteko oikeasti uskoa?! Olen odottanut tätä vaihtelevasti, koska en ihan koko aikaa hypetä tästä, mutta odottanut olen!

Pakko sanoa, että olen jo pitkään suunnitellut jonkinsortin postausta mun kaneista, mutta en saanut sitä edes tälle koko loppuvuodelle mahdutettua, koska mulla on monia muita postauksia, joiden täytyy ilmestyä tässä joulun aikaan. Mulla ei tän koko lyhyen blogihistorian aikana ole tällaista sattunut koskaan, etten saisi järjestettyä yhtä postausta tiettyyn aikaan. Noh, se postaus siirtyy ensivuodelle, niin kuin mun millainen olin nuorena -postaus, jossa siis näytän kuvia mun nuoruudesta, tai kun olin nuorempi you know.

Yhdessä postauksessa mun joulusta jo mainitsinkin. Vietän sen mun äidin, iskän ja mun sedän kanssa ja onhan meillä tottakai meidän kanit myös mukana.

Meillä on nämä aika normaalit jouluperinteet, jotka uskon jos ei kaikkien, niin suurimman osan tekevän. Jouluaamuna tosiaan äiti alkaa tekemään yleensä riisipuuroa jo valmiiksi iltaa varten ja samalla myös puuroon kuuluvan kiisselin, eli mikä se nyt olikaan nimeltään, kun siinä on ainakin luumuja ja rusinoita.


Monet ainakin mun kaveripiiristä syö sen puuron aamupalalla, mutta meillä se syödään aina ja on aina syöty jouluruoan jälkeen. Onko täällä muita, jotka syövät joulupuuron jälkiruoaksi? 

Mulle se on myös tosi ärsyttävää aina odotella, että olisi ilta, koska aina odotan niin paljon kaikkea jouluruokaa ja lahjojen avaamista. Kuulostan varmaankin ihan pikkulapselta.



Sen pitkän odotuksen jälkeen onneksi pian koittaakin ilta, ja pääsee syömään jouluruokaa ja puuroa! Parasta ikinä. Me syömme sen ehkä noin 18-19 aikoihin, ja lahjat saa avata yleensä noin kahdeksalta.

Meidän joulussa ei mitään tätä kummallisempaa ole. Loppuun saatte meidän jouluvaloista kuvia vähän enemmän, ja siis nämä seuraavat kuvat on meidän iskän luota otettuja. :)





Huomasin muuten sen, että aika monesta kuvasta tuli jotenkin epätarkkoja (sori, mun moka, koska en osaa ottaa hyviä kuvia ainakaan vielä), mutta toivottavasti saatte jotakin selkoa. Ja jotkut on tarkoituksella sellasia sumeita, näette kohta tarkemmin. Itse henkilökohtaisesti tykkään juuri sen tyylisistä kuvista.


Tässä esimerkki kuvasta, joista mä tykkään, jos niissä on valoja! 




Nää kaksi jänistä on oikeasti mun lempparit koko meidän joulumaasta! Johtuukin varmaan siitä, että kanit on mun lempieläimiä ja näillä molemmilla on mulle paljon tunnearvoa. Tuon vasemmanpuoleisen sain 2015 talvella. Sillä hetkellä, kun huomasin tuon kyseisen valon, niin mun oli pakko saada tuo. Sitten seuraavana vuonna, eli 2016 talvella näin tuon pikkupupun samassa kaupassa myynnissä, ja pakkohan sekin oli saada. Noh, sainkin sen sitten joululahjaksi! Tänä vuonna olen tainnut nähdä kolmannen pupun eri kaupassa myynnissä, mutta ihme, etten ole sitä hehkuttanut.




Tää sydämen muotoinen kranssi on myös todella söpö. :3








Muutamat jouluvalot tästä vielä puuttuu, mutta näette aivan varmasti ne ensivuonna joulun aikaan, kun teen tarkempaa esittelyä meidän jouluvaloista. Ehkä olisi jopa uusia valoja tullut?

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! ♥ Me syödään puuro ja kiisseli aina ensimmäisenä aamulla :D Joskus saatetaan kyllä ottaa sitä myös jälkiruuaksi varsinaisen jouluruuan jälkeen, jos sitä vielä riittää siinä vaiheessa :D Hyvää joulua! ♥

    VastaaPoista
  2. Juu, aika moni ilmeisesti syö sen puuron ja kiisselin aamulla. :) Ja kiitos samoin vähän myöhässä! <3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3