perjantai 15. joulukuuta 2017

Viimevuoden itketysbiisit

Hei vain. :) 

Fiilis, kun saan näitä ideoita mistä kirjottaa nyt jo biiseistä. Halusin tämmösen postauksen kuitenkin kirjoittaa, koska joku voi saada vaikka uusia lempparibiisejä näistä. Mistä sitä ikinä tietää, jos ei koskaan ole vaikka kuullutkaan koko biisiä. Mennään nyt vaan suoraan näihin biiseihin.

Ellinoora - Elefantin paino 

"Se tekee kipeää, kun elefantin painon alle jää. Eikä kukaan muu sitä nää. Vaik sut on luotu kantamaan, nousemaan aina uudestaan. Oon pahoillani, en osannut lohduttaa, mut lupaan vielä se helpottaa." 

"Ja jotain päivänä se elefantti siivet saa selkäänsä, lentää kauas pois omiensa luo."


Marilii - Sinun

"Jää yö sydämeeni vain, särkyy maailman nousevat kyyneleet, luotani pois kun sä meet. Yö saattaa lähtevää, yö elämääni jää, sinä sydämeeni jäät. Minun sydän on vieläkin sinun, ja tunne on muuttumaton. Mun ikävä sinua on. Minun sydän on vielä sinun. Sinulta rauhaa en saa, nää tunteet niin mua satuttaa"


NMB (No Man's Band) - Pikkusisko

"Älä pelkää pikkusisko. Taivas pitää sinun puolta, vaikka joudut tänään yksin lähtemään. Mä en voi sun mukaan tulla, ei ole lupaa siihen mulla. Mut älä pelkää, älä pelkää pikkusisko."

"Pidä kädestäni kiinni isoveli, niin mun on turvallista nukahtaa. Jos en enää nouse sijaltani, tulethan perillä vastaan."

"En mä pelkää isoveli. Taivas pitää musta huolta. En mä joudu matkaa yksin taittamaan. Vaikka en voi luokses jäädä, taivas onhan määränpäänä. En mä pelkää, en mä pelkää isoveli."


Krista Siegfrids - Can you see me?

"I wish you could see that, I'm ok, that I am moving on. Can you see me? Can you see me?"

"I was too tired to walk."


2 kommenttia:

  1. Tuo Krista Siegfridsin laulu on niin kaunis ja koskettava ♥ Elefantinkin painoa on tullut kuunneltua aika paljon!

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3