perjantai 1. joulukuuta 2017

Mustaa, pinkkiä ja nahkaista

Moi.

En voi uskoa, nyt ollaan jo joulukuun puolella! Enää on vaan 23 yötä jouluaattoon! Voi ei, aika on mennyt ihan liian nopeesti. Huomenna on enää tasan neljä kuukautta mun synttäreihin. Täytän siis 15-vuotta ja vaikka oon aina halunnu olla ainakin 18-vuotias, niin silti tuntuu hirveen oudolle täyttää 15. Se on jotenkin iso luku, vaikka onkin pieni luku.

Kuitenkin, tää postaus on jatkoa sille Mustaa, valkoista ja nahkaista postaukselle, jossa mulla oli vaan eri mekko päällä ja muutenkin meikki ja hiukset erilailla. Tässä on sitten kuvaräjähdysvaroitus. Kuvienottamisinnostus on vakava asia. :D


Lauantai-illan erilaisuuksia mun asussa perjantai-iltaan verrattuna oli: kiharat hiukset, mekko oli erilainen ja meikki vähän erilainen. Perjantaina mulla oli tekoripset ja vähän synkempi silmämeikki, mutta lauantaina pinkki silmämeikki, ja en laittanut irtoripsiä, koska en löytänyt hyvää liimaa sen päivän aikana. Pitää se jossakin vaiheessa ostaa.


Ja siis apua, mun on pakko julkasta tää aika nolo kuva musta, jonka mun kummitäti otti.


Siis ai kauhee 😂 tää oli jossakin välissä vielä ihan kiva, mut nyt tää on ihan kamala! Halusin sen silti julkaista tänne. Ihailkaa, tai järkyttykää.



4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja tuo mekko sopii sulle tosi hyvin ♥ Ihan uskomattoman nopeasti on kyllä mennyt aika, koska ihan äskenhän jouluun oli vielä kaksi kuukautta ja nyt siihen onkin enää muutama viikko :D Joskus sitä toivoisi, että ajan kuluminen hidastuisi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän tosi paljon! :3 joo, aika menee kyllä ihan tajuttoman nopeasti, toisaalta tän ikäsenä se on hyvä, että meneekin, mutta uskon, että kun vanhemmaksi tulen, niin ajattelen toisin. :)

      Poista
  2. Ihan vinkkinä vaan, kannattaa rajata kuvien määrää ja jättää huonolaatuiset/samankaltaiset kuvat pois. Postaus on tällöin kevyempi lukea ja mielenkiinto säilyy loppuun saakka. Liika on välillä liikaa.

    Samoin kannattaa lukea teksti pariin otteeseen läpi ennen kuin julkaisee sen, sillä monet lauseet toistavat samaa sanaa tai ovat epäselkeitä kokonaisuuksia. Myös jatkuva hymiöiden käyttö ainakin itseäni häiritsee. Toki kirjoittamalla oppii, mutta jotkin virheet osaisit varmasti nyt jo korjata. :)

    Pieniä juttuja, jotka yhdessä vaikuttavat kokonaisuuteen. Nämä siis ehdottomasti rakentavana palautteena, blogin pitämisessä on paljon haasteita ja hommassa kehittyy koko ajan lisää. Tämän sinun blogisi kaltaisia blogeja ei paljoa nykypäivänä ole, joten hyvä että joku pitää tyylistä kiinni ja kirjoittaa omanlaista juttuaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin kiitän paljon sun kommentista. Tähän postaukseen tuli paljon enemmän kuvia, kuin mitä mä normaalisti mun postauksiin laittasin. Huomasin myös tuosta tekstistä muutamia juttuja, joita siis ite olin tähän postaukseen kirjoittanut ja niitä parhaani mukaan korjasin, tai ainakin yritin. Hymiöitä etenkin otin pois noista, ja muutamia pilkkuja. Mielestäni kylläkin "ja" -sanan eteen voisi laittaa pilkun (sun edellisissä kommenteissa, kun olit jotakin laittanut, niin tästä mainitsit!), mutta olet oikeassa kylläkin, että ihan jokaiseen kohtaan sitä ei voi laittaa. Kiitän nyt vielä kerran kommentistasi. Kaikki tämmöiset rakentavaa palautetta antavat kommentit auttaa mua tosi paljon tän blogin kanssa, koska en kuitenkaan kamalan kauan ole tätä vielä kirjoittanut ja en ole mikään bro tässä vielä. Kiitos! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3