tiistai 12. joulukuuta 2017

Asking Alexandria ❤️️

.. On bändi, joka on tosiaan metallibändi, tiedoksi niille, jotka ei ole moisesta bändistä ikinä kuullutkaan! :)

Mä ite kuulin tästä bändistä ekan kerran viimevuonna keväällä Hipalta (nimi vaihdettu lempinimeksi), eli mun kaverilta, joka kuunteli kyseistä bändiä silloin. Nykyään hän kuuntelee enemmän hip-hoppia, kun mitään raskaampaa musiikkia, vaikka kyllä sitäkin kuuntelee. :3

Kesällä mä aloin kuuntelemaan Asking Alexandrialta yhtä biisiä, mutta nyt oon välillä kuunnellut vähän enemmänkin tän bändin musiikkia. Mun toisella kaverilla Kiialla on Asking Alexandrian huppari, ja se unohtui meille, ja kysäsin sitten Kiialta, että voisinko lainata sitä, ja hän sanoi että juu! Oon tästä niin iloinen, koska nyt sain myös toteuttaa tän postauksen, joka oli itseasiassa yhtäkkiä tullut päähänpisto. Kaikki tykkää kuvista, tässä siis kuvia.

En tiedä itsekään, että mitä tässä tapahtuu. :D  
Nää on mun lempparifarkut kaikista, mutta ärsyttää että ne on muualtakin rikki, kun polvista. :( 



2 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3