perjantai 30. marraskuuta 2018

TALLINNAN REISSU | VANHA POSTAUS

Moi!

Voi ei, muistin ihan hetki sitten, että en ole edelleenkään kirjoittanut tästä reissusta postausta, vaikka siitä on jo varmaan yli puoli vuotta aikaa kun tää reissu tehtiin... Mietin, että onkohan tässä enää edes järkeä alkaa väsäämään tätä, mutta on siinä! Se oli sellanen reissu, jota haluaa muistella vielä useaan otteeseen ja pakko se viimeistään nyt on tänne ikuistaa, ennenkun siitä on vuosia aikaa. Olin siis vanhempieni ja isäni veljen eli mun sedän kanssa reissaamassa Helsingissä ja Tallinassa 30.03.2018, eli joo siitä on jo hetkinen aikaa, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan!


Tämmönen #nomakeup naama!
 Pakko sanoa, että en muista enää niin kirkkaasti kaikkea, mitä oisin voinut muistaa sillon kun ekan kerran ajattelin tän postauksen kirjoittamista, mutta koetan jotain muistella ja kirjoittaa sitä mukaa kun näitä mieleen tulee! Mentiin ainakin junalla Helsinkiin ja tultiin pois ja muistaakseni oltiin siellä ihan koko viikonloppu perjantaista sunnuntaihin. Lauantaina mentiin sitten Tallinnaan käymään, kas kummaa ostin RedBullia ja suklaata. Ne perus ostokset mitä jokasella Tallinnan reissulla tarttuu mukaan!


Hups, meinasin unohtaa kokonaan Mini Oreot (en oo varma pitääkö kirjoittaa viivan kanssa vai erikseen?) joita ostan myöskin aika monesti ihan vaan sen takia, että en suomessa oo niitä missään nähnyt. Voin sen sanoa, että aika hinnakaita ovat, kun tosiaan tollanen aika pieni purkki on vaan ja maksaa muistaakseni 2,50€.

Jossakin välissä viikonloppua käväsin myös shoppailemassa Helsingin Forumissa, ja oli kyllä hyvä että siellä kävin! Ostin sieltä farkut, valkoisen topin ja sen Tokyo-paidan (cropatun). Kaikki nämä näätte mun yhdeltä videolta, joka on mun kanavalla se ensimmäinen (linkki mun kanavalle!). Kannattaa mennä se katsomaan, jos vain kiinnostaa. :)

Forum oli ihan tuossa meidän hotellin vieressä

Tykkäsin niistä näkymistä mitkä näki suoraan hotellihuoneen ikkunasta. Tai joku toivois sellasta kaunista hiekkarantaa mitä näkee jossain ulkomailla, mutta mä näin siitä suoraan Helsingin keskustan, joka oli mun mielestä nätin näkönen. Varsinkin illalla se oli kaunis.



Tekis mieli julkasta varmaan miljoona muutakin kuvaa tältä reissulta (niitä nimittäin riittää!), mutta en oikein tiedä onko teidän mielestä huvittavaa lukea niin pitkää postausta, millainen tästä ja muista postauksista tulisi. Haluatteko jatko-osaa tälle postaukselle? Kuvia ainakin on jos ei muuta. Muutama juttu jäi toki mainitsematta, mutta ne voi tulla siihen jatko-osaan, jos sellainen haluttaisiin! :)


2 kommenttia:

  1. Olipas kivan kuuloinen reissu teillä ♥ Kaikki ei tykkää Helsingistä, koska siellä on niin paljon ihmisiä ja joistakin tuntuu ettei siellä pysty rauhoittumaan, mutta mä rakastan Helsinkiä niin paljon ja mun unelma on joskus asua siellä ♥ Tallinnakin on tosi kiva kaupunki, siellä tosin ei tuu käytyä ihan niin usein :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli tosi kiva reissu! :) Oon itsekin kuullut, että moni ei tykkää Helsingistä, ja mulla on oikeastaan sama unelma kun sulla. Helsingissä olisi niin kiva asua <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3