tiistai 20. marraskuuta 2018

SININEN VAI TURKOOSI?

Kerron jo heti aluksi, että kaikki tämän postauksen kuvat ovat otettu joskus viime vuoden puolella, tai tämän vuoden alussa, joten en siis ole vaihtanut hiusteni väriä vaan kuvat ja postaus on aika vanhoja! :)


Moi!

Joskus listasin oikein urakalla ylös ideoita, mistä kirjoittelisin tänne blogiin, ja nyt kun tässä pitäisi keksiä uusia postauksia, niin ajattelinkin heti alkaa kirjoittamaan! Oon ottanut lähiaikoina vähemmän kuvia mitä yleensä, niin en oikein keksi mitä pistää postauksiin kuviksi, mutta yllättävän paljon täältä koneen arkistoista löytyykin, ja vielä ihan käyttökelpoista! 

02.01.2018
Nää mun kaikki kuvat mitä tässä postauksessa esiintyy on myös kuvattu mun vanhalla Sonyn digikameralla, joten voikin ehkä huomata ihan pikkasen jonkinlaista eroavaisuutta nykyisiin kuviini. Niitä tosin ei kauheasti oo nyt täälläkään näkynyt, kun olen niin useasti mun videoita tänne linkannut, hups.


Pitäisiköhän yrittää muokata jotenkin jatkossa näitä kuvia mitä julkaisen tänne? Tuntuu että monet bloggaajat niin tekevät ja varsinkin kun useimmat mun kuvista on otettu salaman valolla (XD), niin aika monesti niistä tulee just näin keltasia, kun nämäkin nyt on. Yritin yhessä vaiheessa muokata koneella (kin), mutta luovutin heti alussa, en osannut ollenkaan. Vaikka tosin harjoitus tekee mestarin, mutta en sitten uudelleen enää yrittänyt. Jotkut kuvat muokkasin puhelimella, ja nekin Instagramin kuvanmuokkaus mahdollisuudella. Oonko nolo tai jotain? Se Instan oma muokkausohjelma on kuitenkin aika hyvä, sillä saa lämpöä hyvin alas ja kirkkautta lisää jos sille on tarvis! Suosittelen edes kokeilemaan, vaikka just ihan Instakuvien muokkaamiseen, ei se ehkä näin blogikuville ole mikään paras vaihtoehto. 


Jännä kun en osaa nyt yhtään sanoa, että näytänkö näissä kuvissa yhtään siedettävältä, mut nää on sitä perus minua 14-vuotiaana. Tarkkoja kun ollaan, niin en ollut vielä täyttänyt 15, kun noita kuvia otin. Ehkä siitä on niin kauan jo aikaa, niin se ei ole enää niin noloa julkaista tuollaisia kuvia! :D


Niin, tän postauksen pointti? Nimi tulee mun silmämeikistä, jonka olin itselleni tehnyt tuona päivänä. En tiedä onko se sininen vai turkoosi ja tän postauksen idea on varmaan vaan muistella vanhoja aikoja, vaikkei tosta olekaan niin kamalasti aikaa, mutta hyvähän se silti on muistella. Samalla myös tää blogi saa päivitystä. Sehän on vaan hyvä + te näätte näitä kuvia, mitä ikinä en ole julkaissut mihinkään, paitsi nyt!

Iso kiitos kun lukaisit tämän, kommentoi alas mitä tykkäsit ja muista käydä tilaamassa mun kanava YouTubessa! Videoista te pystytte päättelemään musta paremman kuvan, mitä näin pelkkien kirjoitusten perusteella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3