tiistai 13. marraskuuta 2018

ISÄNPÄIVÄ JA....

.....Kaksi vuotta elämäni kamalimmasta päivästä


Tuosta aiheesta olen kirjoittanut postauksen tänne jotain vuosi sitten, se on mun blogissa katsotuin postaus ja muistan, kun vaan katsoin miten sen postauksen kävijämäärät vaan lisäänty! En voi edelleenkään kiittää teitä tarpeeksi siitä, että olette lukeneet mulle ehkä vaikeimman, mutta tärkeimmän postauksen! Sitä postausta on nyt katsottu huimat 683 kertaa!! Se todellakin eroaa muista, koska yksikään postaus ei ole sellaista kävijämäärää mulla saavuttanut, paitsi tuo. Kiitos kaikille ❤️️

31.03.2018 Helsinki

Isänpäivä meni hyvin. Hetken mietin, että mitä keksisin omalle isälleni lahjaksi, mutta viimein keksin jotakin. Olin perjantaista lauantaihin taas hotellissa, koska mun vanhemmat ja Kuopion-kummit menivät katsomaan jotain artistia sinne. Kirjoittelen siitä varmaankin postausta kuvien kera jossakin vaiheessa.

01.04.2018
Muuten viikonlopun aikana en kamalasti mitään tehnyt, niin en tiedä että onko järkeä tähän kirjoittaa ihan normaaleja arkipäiväisiä asioita. :D

Miten teillä meni isänpäivä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3