tiistai 27. marraskuuta 2018

MARRASKUU

Moi

Marraskuu vaihtu jo hetki sitten (totta, kohta vaihtuu jo joulukuu!). Oon tässä hetken miettinyt, että pitäisikö alkaa taas tekemään niitä Kuukauden kuunnelluimmat -postauksia, koska loppupeleissä ne vaikutti olevan aika kiinnostavia teidän mielestä! Mulla on oikeastaan samanlainen musiikkimaku edelleen kuin sillonkin, eli oikein mitään uutta sinne ei ole tullut muuta kuin ehkä uusia biisejä, mutta artisteja ei oikeastaan. 

Ensilumet tuli meille jo lokakuun loppupuolella! Aika siistiä, koska itse olen sellainen, että rakastan talvea yli kaiken ja odotan jo nyt innolla joulua ja kaikkea sitä jouluhössötystä. Tykkäätkö sä joulusta ja talvesta? 

27.10.2018
Olen ajatellut, että joulukalenteri olisi kiva juttu ja tosi mukava toteuttaa blogissa tai YouTubessa tai vaikka molemmissa vuorotellen, mutta koska en kauhean hyvin osaa keksiä mitään ideoita siihen joulukalenteriin, niin en ehkä tee sellaista. Voin joitain satunnaisia jouluun liittyviä postauksia (tai videoita) tehdä. Mulla on jo muutamia ollut viime vuodesta lähtien tallella, kun en jostain syystä viime vuonna toteuttanut niitä. Olisiko sellaiset kiinnostavia?


Lisäksi huomasin sen, että hurahdin oikeasti ihan kunnolla tähän blogin kirjoittamisen maailmaan jälleen! Pelottaa sanoa tämä ääneen, koska yleensä sen jälkeen käy huono tuuri ja alan kirjoittamaan heti epäaktiivisemmin, kun ilmaisen ääneen, että olen innostunut siitä. Vaikea muotoilla sanoiksi, jotenkin kuulostaa tuo lause ihan oudolle. Noh, toivottavasti saatte selkoa!


Tuntuu myöskin sille, että tää kirjoittaminen olisikin kivempaa kun videoiden teko! Apua, mitenköhän tässä taas käy? Tottakai voisin hetken pitää paussia YouTubesta ihan kunnolla, ja aloittaa uudelleen kun olen saanut mikin hommattua tai vaikka ostettua uuden kameran. Tuo äänenlaatuhan tuottaa mulle mun videoissa paljon epävarmuutta, kuten varmaan joistain postauksista tai videoista olette huomanneet. Olen siitä puhunut jossain vaiheessa.

Oishan se tavallaan aika jännä palata siihen tavallaan vanhaan aikaan, kun kaikki mistä oisin voinut tehdä videon, teenkin postauksen. Esimerkiksi muutamat Jyväskylän ostokset on tullut esiteltyä täällä, mutta videolla ne olisi mennyt ehkä nopeammin ja se olisi ollut mahdollisesti kiinnostavampi. Tänne on tulossa muuten lähiaikoina esittelyä mun Helsingin ostoksista, jotka ostin joskus maaliskuussa(?). Kirjoitin siitä Helsingin ja Tallinnan matkasta tarkempaa postausta tänne, vihdoin.

Mut hei, kivaa loppupäivää just sulle! Kiva kun luit, muista käydä tilaamassa mun kanava YouTubessa ja liity ihmeessä täälläkin lukijaksi! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3