perjantai 9. marraskuuta 2018

VIIKKO ENNEN SYYSLOMAA

Heips!

Hieman taisin pettää lupaukseni, kun sanoin, että tää postaus olisi tulossa sillon perjantaina.. Kuitenkin, tässä ollaan ja kerron teille nyt, että millaista mun tetissä oli ja mitä kaikkea jouduin sielä tekemään.


Jos kaikille ei se vielä selvinnyt, niin menin sinne mun kaverin Hilman kanssa. Oon täällä blogissa maininnut hänestä aika useaan otteeseen, joten ehkä saatatte tietää kuka on kyseessä. Toivottiin molemmat, että voitais olla tekemässä samaa työtä, eli että meitä ei tavallaan erotettaisiin siellä ollenkaan, mutta niinhän siinä kävi, että heti ekana päivänä mä olin tavarapuolella ja Hilma ruokapuolella. :D Hyvin se siitä huolimatta meni, ja ihan kivaa se oli vaikka siinä ei ollutkaan kaveria ihan vieressä. Maanantaina laitoin hintalappuja ja kenkiä hyllyihin. Aika tommosta normaalia, mitä kaupassa tehdään.

Oikeastaan koko loppuviikko meni sitten siinä, että me molemmat hyllytettiin ruokahyllyjä ja purettiin kuormaa, eli meitä ei erotettu enää koko loppuviikon aikana. Onneksi.

Yritin olla tosi cool, koska noi penkit näyttää lasisilta! :D

Ekana päivänä pidin noita kenkiä, mitkä mulla on noissa kuvissakin ja voitte vaan kuvitella miten kipeet jalat oli sen jälkeen! Se jäikin sitten viikon ensimmäiseksi ja viimeiseksi päiväksi kun noi oli mulla jalassa siellä. Loppuviikon pidin lyhytvartisia tennareita, jotka ei pahemmin helpottanut jalkakipuja, koska jouduin kuitenkin seisomaan oikeastaan koko ajan.

Jos multa kysytään, että voisinko tehdä tuota oikeaksi työkseni niin todellakin! Mun mielestä toi oli jotenkin super siistiä, ja kun alkaa ajattelemaan, että toi oli mun haaveammatti joskus lapsena, niin jännää, kun tavallaan unelmat toteutu kun pääsin testaamaan millaista toi on!

Oothan muistanu käydä vilkasemassa mun viime viikonlopun aikana tulleen videon ja maanantaina tulleen? Jos et, mene katsomaan se nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3