perjantai 23. marraskuuta 2018

TREENIVAATTEISSA

Postauksen kuvat ovat aika vanhoja, en siis ole vaihtanut hiusteni väriä tässä enää uudelleen!

Moi!

Tän postauksen kuvat on otettu sillon, kun jaksoin urheilla edes pikkasen enemmän, ja söinkin jotenkin terveellisemmin. Tai en tosta jälkimmäisestä tiedä, mutta ainakin jaksoin lenkkeillä ja lihaskuntoa harrastaa useammin. Ehkä siitä taas tekisi tavan? Syksyäkin jo eletään tai melkein talvea, niin mikäs siinä. Rantakuntoon 2019! :D


Meikit vähän on sotkuset ja levinnyt. Kuvat on muutenkin aika lämpöisiä sävyltään, mutta kyllä nää nyt tähän hätään kelpaa! 


Mun hiuksetkin näyttää jotenkin ehkä parempi kuntoisilta näissä kuvissa, mitä nykyään. Tosin, en yhtään ihmettele. Ties kuinka monta vaalennusta noiden jälkeen teinkään ja nyt ollaan harmaassa. En tiedä tällä hetkellä mun hiusten tulevaisuutta, koska kiehtois ajatus, että kasvattaisin oman värin takasin, mutta sit taas mietin, että oonko tehnyt tän kaiken ihan turhaan jos sen kasvatan ja sopiiko mulle tummanruskeet hiukset? No ainakaan en vaalenna mun juurta nyt ainakaan puoleen vuoteen. Keksin just uuden vuoden lupauksen näin etukäteen! 


Tässä taas yksi kuva, josta en osaa sanoa, että oonko siinä järkevän näkönen vai en. Voiei, on tää blogin kirjoittaminen välillä vaikeeta, tai ei ehkä se kirjoittaminen vaan se kuvien valikoiminen. Lähiaikoina on varmaan postattava jotain jouluun liittyvää tänne, ja vähän enemmän kuvia mun nykyisestä pärstästä ja hiuksista, eiks se oliskin ihan kiva? Vaikka onhan vanhojakin kuvia mukava katsella. 



Mua on lähiaikoina alkanut stressaamaan mun YouTube-videoissa se, että se äänenlaatu on aika huonoa. Olette sen varmaan huomanneet jos olette mun videoita katsonut. Oon sen asian yli päässyt, että se suhisee jonkin verran ja ottaa kaikki maholliset äänet siihen, mutta se, että ihminen katsoo sitä videoo, niin hän joutuu pistämään volat täysille, että kuulee edes jotakin. Tietysti se riippuu siitä, että katsotko kuulokkeilla vai ihan läppärin tai puhelimen omalla kaiuttimella, mutta joka tapauksessa joutuu niitä ääniä nostamaan sinne pilviin, että jotakin siitä kuulee. Ehkä tää johtuu siitä, että yksi kaveri siitä on maininnut, tai sanonut oikeastaan suoraan, että se äänenlaatu ei ole hyvää, mutta tiedostan sen itsekin. Mutta jos olen tähän ruvennut, niin myös kestän sen kritiikin. Tää mun kaveri kans sano, että hän ostaa mulle synttärilahjaks sellasen mikin. Harmi kun se sen läpällä sanoi. Ostaisin mikin ittelleni kyllä ihan vaikka heti, mutta ongelma on se, että joutuisin matkustamaan aika kauaksi vain sen mikrofonin takia, koska parasta olisi, että kysyisin siellä paikan päällä, että sopiiko varmasti juuri se kyseinen mikrofoni mun kameraan. Mulla kun on niin vanha kamera, etten tiedä kannattaako hommata suoraan vaan uusi enemmän videoiden kuvaamiseen tarkoitettu kamera vai yrittää tällä mun nykyisellä. Järkkärillä mä tosiaan kuvaan kaikki paitsi MYDAY-videot. Kyl tää tästä, eikös kaikki aloita aina jostakin, ja joillakin on sitten videoissaan huonoa kuvanlaatua, mutta mulla se on ainakin ihan siedettävää. Jonain päivänä kuvaan sellaisia videoita, joissa ei ole äänen- tai kuvanlaatu huonoa!

Kiitos kun lukaisit postauksen, mee tsekkaamaan mun YouTube-kanava! Koetan sinne kehitellä jonkinlaisen videon ihan pian! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3