tiistai 4. joulukuuta 2018

20 YÖTÄ JOULUAATTOON!

Moikka!

Ajattelin alkaa postailemaan aina välillä tälläsiä "x YÖTÄ JOULUAATTOON!" postauksia. Tosiaan tuon x:n kohdalle se numero, kuinka monta yötä jouluaattoon on. Näihin postauksiin on tulossa myös jotakin kiinnostavaa aina, että kaikki ei jää aina ihan turhan päiväiseksi höpöttelyksi.


Onko siellä jo ihmiset laatineet lahjatoivelistat joulua varten? Luulenpa, että mun lahjat tulee olemaan pelkkiä astioita ja muita juttuja mun tulevaa kämppää varten! Yhteishaku on jo kolmen kuukauden päästä, ja viimevuoden pistemäärien mukaan pääsisin nykyisellä keskiarvolla siihen kouluun mihin haluan, mutta pistemäärä voi heitellä vuosittain. Nyt olen kuitenkin miettimässä, että hakisinkin Vantaalle, enkä Helsinkiin. Mun koulu olisi Pasilassa. Joka tapauksessa suuntaan pääkaupunkiseudulle.


YouTube on nyt puolestaan ollut aika hiljanen. Motivaatio hukassa? Ei. Se johtuu siitä, että omasta mielestä osaan ilmaista itteäni paremmin kirjoittamalla, kuin kameralle puhumalla. Tottakai se on hieno harrastus, ja luulisin, että vielä on videoita tulossa, mutta ei varmaankaan niin usein mitä joskus vielä tuli. Rakastan valokuvaamista, tykkään meikata, tykkään kirjoittaa.. Kuvia otetaan blogiin, meikkiä laitetaan ehkä kuvia varten ja se kirjoittaminen! Ei postaukseen pakko tietenkään ole kirjoittaa mitään, mutta yleisesti ottaen niihin jotakin aina kirjoitetaan.

Pidä sä kiva loppupäivä! Jaa tää postaus sun kaverille, ja kommentoi alas jotain mitä haluat! :)

2 kommenttia:

  1. Tuntuu ihan hassulta, että joulu on jo noin lähellä, vaikka itsellä ei juurikaan ole edes joulufiilistä :D Oon yrittäny löytää mun joulufiilistä kuuntelemalla joululauluja, käymällä joulukonsertissa ja joulunavajaisissa ja oon jo lahjojakin hankkinut ystäville, mutta silti se joulufiilis ei oo löytänyt tietään mun luo :/ Ehkä se kuitenkin tästä :D Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oikeasti aika on mennyt hurjan nopeasti! Ite oon just niin jouluihminen kun voi vaan olla. Toivottavasti sullekin tulee se fiilis! Mulla se tulee viimeistään silloin, kun kuuntelee joululauluja, leipoo pipareita ja laittaa kynttilöitä ja jouluvaloja <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3