tiistai 10. heinäkuuta 2018

PRIDET 2018

Moi!

Ihan aluksi haluan sanoa, että hyvää tiistaita jokaiselle. Toivottavasti jokaisen päivä on mennyt hyvin ja viikko alkanut hyvin. Itse olen tällä hetkellä Kalajoella, ja olen tekemässä täältä muutamia videoita, jotka näätte täälläkin sitten kun olen saanut ne julkaistua. Pääsemme tästä nyt kuitenkin tän postauksen aiheeseen.

Pridet olivat tosiaan hetki sitten, mutta mä olin siihen aikaan Kalajoella, ja tällä hetkellä oon toisella reissulla jo kyseisellä paikkakunnalla. Eli näin kokonaan selvitettynä, olen tänä vuonna jo toista kertaa täällä, mutta tällä kertaa eri porukalla tai onhan vanhempani täällä kuitenkin, mutta muuten eri porukalla.

Inspiroiduin tuossa kuitenkin meikkaamaan naamaani ja tein siitä videon, mutta harmikseni siitä meikistä ei tullut sellainen, millaiseksi sen olisin halunnut ja jopa kuvitellut sen tulevan. Valaistus oli videossa ihan kauhea, koska en tajunnut sitä, että vessassa valo on keltainen (!!), mutta mulla ei oikeasti kylläkään ollut muuta paikkaa kuvata sitä. Toisena oli se, että mun luomivärit ei toiminu niin miten ne aattelin toimivan, mutta Essence osaa välillä yllättää, huonollakin tavalla.

Ensi vuonna toivottavasti teen paremman pridemeikin teille ja pääsisin jopa itse sinne paikanpäälle. Sen näkee sitten. Tässä nyt kuitenkin teille se video, ehkä jo satutte odottamaan sen katsomista, ellei mieli muuttunut siinä vaiheessa, kun kerroin laadun olevan surkeaa! :D



Kiva jos katoit videon, ja ois tosi siistiä jos tilaisit kanavan ❤️️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3