tiistai 17. heinäkuuta 2018

IHANIA VAATTEITA

Heijsan!

Shoppailin aaaaaaaikoja sitten H&M:n verkkokaupassa ja tilailin sieltä kaikkea kivaa! Oon oikeastaan uudistamassa mun tyyliä, tai tekemässä siitä enemmän mun tyylistä, joten oikeastaan kaikki mitä shoppailin on juuri sellaista mitä odotin ja mitä tuun käyttämään super paljon!



Ajattelin, että pyhittäisin tän postauksen pelkästään tekstille, mutta ajattelin, että ehkä menen sen mun alkuperäisen suunnitelman mukaisesti, eli tiistaina video ja perjantaina sitten jotain järkevää tekstiä. Kirjottelen sitten perjantaina enenpi tästä mun viikosta, koska olen kuvaamassa jo toista vlogi aiheista videota mun kanavalle, koska torstaina tapahtuu jotain suuuuper spessua!

Tässä kuitenkin tän päivän aiheeseen sopiva video :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3