perjantai 27. heinäkuuta 2018

KOHTA VUOSIPÄIVÄ

Moii!!

Tällä kertaa ollaan vähän positiivisimmissa aiheissa, tai olenhan pyrkinyt pitämään koko blogin aina positiivisena. Halusin nyt kuitenkin kertoa vähän mun fiiliksiä siitä, että tällä blogilla on ihan pian vuosipäivä! Se on kuitenkin vasta 9.8. (jolloin mulla alkaa myös koulu!), mutta haluan jo nyt puhua siitä.



Luulen, että se vuosipäivä, jolloin perustin tän blogin on ollut jo aikoja sitten, mutta harmi kun en sitä tarkemmin kirjoitellut minnekään ylös, koska kaikkihan alkoi siitä, kun ajattelin, että olisi kiva aloittaa blogin kirjoittaminen, kun olin kaniblogin jo lopettanut. Siihenkin löytyi syynsä, mutta olen ne jo aiemmin kertonut mun muissa postauksissa. Mulle tuli aika nopeasti, jo muutamien minuuttien tai ehkä tuntien päästä sellanen "apua, en tahdo! Mihin oon ryhtymässä?!" -fiilis, ja piilotin mun blogin tosi nopeasti. Olin ehtinyt jo ulkoasua muokkaamaan sellaiseksi omanlaiseksi, ja vaihtamaan blogiin hienon bannerin, jossa oli mun kasvot, joten jos joku tutuistani olisi sen löytänyt se olisi varmasti tunnistanut mut! Pelkäsin, että joku mun kavereista saa tietää, jonka jälkeen tieto mun blogista leviäisi koko mun koululle, ja mulle alettaisiin huutelemaan ilkeyksiä siitä. Yksi mun koulusta aloitti YouTubaamisen vähän ennenkuin mä ehdin aloittaa, niin hänen videoitaan toistettiin kajareista kesken välitunnin, ja hän ei siitä tykännyt yhtään. Se olikin myös tubettamisessa yksi pienimuotoinen este, miksi en sitä ihan ensimmäisenä aloittanut.

Mua ei kuitenkaan haittaa, jos joku mainostaa YouTube-kanavaani tai mun blogia jossain, päinvastoin. Se saattaisi auttaa mua eteenpäin tässä harrastuksessa, mutta haluan vain, että mun koulussa kauhean moni ihminen ei saa kuulla näistä mun harrastuksista, koska siitä kuulisi kyllä sen jälkeen.


Nyt olen kuitenkin melkein jo vuoden kirjoittanut tätä blogia, ja aloittanut tubettamisen pienimuotoisesti tän blogin ohella. Mun blogista tietää Kiia ja Hipa ja myöskin se kaveri, jonka ajattelin levittävän mun blogia kaikille. Mitään ei ole tapahtunut. Myös mun kaksi isoveljeä lukevat mun blogia, ainakin silloin kun huomaavat jonkun postauksen jota eivät vielä ole katsoneet, tai jos heillä on aikaa. Myös äitini ja hänen paras ystävänsä tietää ja lukee mun blogia silloin kun ehtivät.

YouTubesta tällä hetkellä ei tiedä mun tutuista kuin vaan mun veljet, Hipa, Kiia, äiti ja hänen ystävänsä. Oon huomannut sen, että Kiia on aina välillä ollut sellanen "suuri fani" vaikkakin se on vain läppää, hauskaa se silti on. :)



Mietin jossain vaiheessa, että pitäisin jonkun arvonnan blogin vuosipäivän kunniaksi, mutta mulla ei taida olla niin paljoa vielä tilaajia tai lukijoita, että kukaan siihen osallistuisi. Ehkä joku toinen kerta.

En muuten löytänyt enää bloggerista sellaista kohtaa, josta olisin voinut pistää kyselyn, joka jäi vähän harmittamaan. Olisin keksinyt kyselyn aiheita teille tähän blogiin liittyen, mutta ehkä keksin jotakin sen tilalle. Hyvää perjantaita sulle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3