lauantai 7. heinäkuuta 2018

IKÄVÄ TÄTÄ

Moikka

Jälleen on mennyt hetkinen siitä, kun kirjoittelin viimeksi ihan oikeista asioista tänne. Tällä kertaa haluaisin koota ajatukseni mun tän henkisistä fiiliksistä tänne blogin puolelle, koska en osaa sanoa sitä videolla ja tiedän, että tämä blogi kaipaa sitä, että kirjoittelisin joskus tänne.

Alunperin tarkoitus oli jaksaa kirjoittaa edelleen kaksi kertaa viikossa blogia, tiistaina ja perjantaina. YouTuben ei millään tavalla pitänyt mennä tän bloggaamisen edelle, eikä ainakaan pysäyttää koko blogin kirjoittamista, ei se tietenkään niinkään mennyt. Oon hetken aikaa tänne nyt jakanut teidän lukijoiden kanssa niitä videoita, joita olen YouTubeen tehnyt. Yleensä se sitten jäikin vaan pariin sanaan ja siihen videoon. Aloin miettimään, että mitä te kaikki mahdatte ajatella siitä, että blogi jonne aikasemmin kirjoittelin kaksi kertaa viikossa aktiivisesti, joissa oikeasti oli tekstiä, eikä mikään blogitekstin otsikkoon viittaava video ja pari sanaa, jotka nekin olivat vain "käy katsomassa video tuosta alhaalta". En tiedä onko se teille normaalia ja onko se oikeaa bloggausta enää siinä vaiheessa.



 Tiedän sen, että osaan kertoa enemmän mun tunteista ja fiiliksistä kirjoittamalla, en osaa puhua niistä kameralle tai edes sanoa suoraan toiselle ihmiselle. Siksi halusin kirjoittaa tän postauksena.

Tiedän sen, että mun ei ole tarkoitus mielyttää muita, vaan tehdä sitä mitä ite tykkään. Haluan kuitenkin, että täällä blogissa tullaan näkemään myös kirjoitusta, eikä pelkkiä videoita. Ehkä teen tästä liian ison numeron, ehkä taas en. Tän postauksen pääpointtina nyt kuitenkin on se, että jos en kokonaan tän suhteen muuta tapojani, niin ainakin yritän videoille kirjoittaa tarkempaa kuvausta tännekin, ettei koko postaus oikeasti jää vain pariin sanaan, tai yhteen lauseeseen.


Haluan silti pyytää kaikilta lukijoilta anteeksi sitä, etten ole kirjoitellut kunnolla tänne. Yritän alkaa taas kirjoittelemaan aktiivisesti tänne, ja tehdä YouTuben puolelle ainakin kerran viikossa uutta videota. Muistattehan, että tänne blogiin olisi tarkoituksena tulla kaksi kertaa viikossa postausta eli tiistaina ja perjantaina. YouTubeen yritän tehdä videoita joka viikko maanantaina, ja tiistaina tulisi aina siihen videoon liittyvää postausta ja perjantaina jokin muu aihepostaus. Taitaa vaan YouTuben ansiosta olla vähän vaikeempaa keksiä uusia postausaiheita. Mun täytyy nyt tarkemmin miettiä, mutta ainakin yritän! Kiitos paljon sun ajasta, käy toki kattomassa mun YouTube-kanava, sinne on tulossa paljon kauneusaiheisia videoita ja tykkään tehdä meikkivideoita, joten ne on yksiä mun kanavalla. Jos tilaat mun kanavan, niin se olisi mun mielestä tosi huippua, mutta tärkeintä on, että just sä luit tän postauksen. Ootte jokainen mulle supertärkeitä ❤️️



2 kommenttia:

  1. Tee just niin kun susta itestä tuntuu parhaalta ♥ Mä oon kokenut pientä identiteetti kriisiä tässä lähiaikoina mun blogin suhteen ja sen takia oon myös ollut vähän epäaktiivinen blogimaailmassa. En oo ees hirveästi muiden blogeja lukenut. Tässä postauksessa on muuten tosi kauniita kuvia susta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä osaat aina olla noin ihanan tsemppaava! ❤️️ Kiitos paljon ja tsemppiä sulle sun blogin kanssa. Itsekään en ole nyt paljoa ihmisten blogeja seuraillut, mutta ehkä nyt lukaisen muutamia postauksia, mitä lähiaikoina on tullut. :) Kiitos vielä <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3