perjantai 20. heinäkuuta 2018

MITÄ TORSTAINA TAPAHTUI?!

Moikka!

Mulle torstaina tapahtunut asia oli ihan supeeer jännittävä ja sellainen, jota tosissani ootin kauhulla, mutta myös ilolla. Voiko noin sanoa?

Kalajoki 1.7.2018
Matkustin torstaina 182km junalla YKSIN ja tämä oli se mulle jännittävä osuus! En koskaan aiemmin oo mennyt junalla yksin. Eniten jännitti se, että jouduin vaihtamaan junaa kaksi kertaa, mutta ne menikin ihan hyvin. Aiemmat junamatkat olen matkustanut joko mun vanhempien kanssa (silloin jouduttiin junaakin vaihtamaan) tai sitten ollaan menty kavereiden kanssa Jyväskylään suoralla junalla, jossa ei siis tarvinnut vaihtaa välillä.

Kaverin kodin läiheisellä rannalla 21.5.2018
Oleskelen täällä nyt noin 5 vuorokautta, eli jos nyt tää torstai millon tänne tuli eli eilen lasketaan, niin 6 päivää oikeastaan, koska lähden tiistaina täältä. Tällä hetkellä tuntuu, että voisin pitempäänkin olla, mutta mulla tulee muuta menoa keskiviikolle, joten en pysty olemaan täällä ihan superpitkään, enkä viitti ihan asumaan tänne tulla :D

Oleskelen täällä nyt parit ekat päivät mun yhden ystävän (ei mikään mun ikäinen enää!) luona, ja sieltä sitten siirryn mun veljen luokse. Siitä sitten tiistaina lähdenkin jo aika jossain vaiheessa päivää junalla takasin. Jouduin Pieksemäellä olemaan tunnin tekemättä mitään, koska seuraava juna Mikkeliin lähtee vasta tunnin päästä. Ihanaa varmaan odotella sitten kun täältä lähden, koska se on Mikkelistä kotiinpäin jo toinen pysäkki, eli ehdin ehkä puol tuntia matkustaa, ennenkuin pysähdyn Pieksemäellä.


Tein myös vlogia tuossa eilen mun reissusta YouTuben puolelle, sillä vain kestää jokunen hetki ennen kuin pääsen julkaisemaan sitä mun kanavalla, koska teen nyt kerran viikossa videoita, ja niitä on nyt loman loppuun asti siellä tulossa, elikkäs se vlogi tulee varmaankin vasta 13.8. eli melkein kuukauden päästä! No, pääsette sen joka tapauksessa näkemään, mutta ette ehkä silloin enää muista niin tarkasti tästä mun Mikkelin reissusta. Haluatteko vlogia vielä täältä Mikkelistä, vaikka sillon kun taas matkustan junalla pois tai sitten kun oleskelen täällä? Kertokaan kommenteissa! Auttais mua tosi paljon. 

Mulla ei nyt ollut tässä oikein muuta. Ensiviikon tiistaina ollaankin sitten vähän mielenkiintoisemman videon parissa, jos haluat olla ensimmäisenä näkemässä sen, niin kannattaa mennä tilaamaan mun kanava, koska video tulee julki jo maanantaina, mutta postauksen siitä videosta kirjoitan vasta tiistaina! Mun kanavan löydät sieltä nimellä Jaana.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3