perjantai 13. heinäkuuta 2018

MITÄ TEHDÄ KESÄLOMALLA? - 10 VINKKIÄ

Moikka!

Outoa, taas on perjantai 13. tuntuu sille, kuin se olisi vasta ollut! Toivotaan, että kenellekään ei mitään pahaa satu, koska eikös se ole epäonnenpäivä?

Sanoin mun yhdessä kunnolla kirjoitetussa postauksessa, että en perjantaisin linkkaisi tänne videota, mutta nyt teenkin poikkeuksen.

Vaalensin muuten mun hiuksia jälleen kerran! Tällä hetkellä olen aika lähellä sitä haluttua lopputulosta, eli kokonaan blondi, mutta tuli ongelmia matkaan, koska mun juuri ei mennytkään kokonaan vaaleaksi, kuten se kaikilla edellisillä kerroilla meni kyseisellä värillä. Läimäsen siihen kuitenkin vielä yhden kunnon vaalennuksen ensi kuussa, kun koulut on alkamassa. Testaan myös yhtä shampooväriä, en tiedä miksi sellaisia kuuluisi sanoa, mutta kyseessä on siis Cameleo Coloring Shampoo sävyssä 10.0 silver blond eli musta pitäis tulla melkein mummeli! :D Mietin suuresti miten sain tähänkin luvan, koska mun iskä ei yleensä anna lupaa tällaisiin "shokkiväreihin", vaikka harmaa on luonnollinen, vaikkei minun ikäisellä kylläkään. Katsotaan millaiselta näytän sellaisilla hiuksilla, niin voin sitten miettiä, että pysynkö harmaana vai alanko pistämään hiuksiin vaan hopeashampoota ja olemaan sellainen "kylmä blondi" :D

Mentiin vähän ohitte tän postauksen aiheen, tosiaan tässä mun 10 vinkkiä kesälomaan videomuodossa!


Kiitos jos katsoit videon, auttais mua paljon jos myös tilaisit kanavan, kommentoisit ja jakaisit kaverille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3