tiistai 3. lokakuuta 2017

Ajankulku?!

Moi.

Must on tosi vapauttavaa kirjoittaa tätä blogia vähän niinkun päiväkirjaa aina välillä, ja just nyt sattuu olemaan sellanen hetki, kun mä toteutan tämmösen melkeinpä "turhan" postauksen.

Tää aihe, mistä mä nyt kirjotan on kanssa yks sellanen, mitä aina välillä kaikki miettii, mutta silti tääkin on sellanen, että ei ehkä ihan yhtä postausta tästä vois tehdä, mutta mä nyt välttämättä haluan sen postauksen kirjoittaa tästä aiheesta. Tää aihe on nimittäin ajankulku.

Tällein, kun alkaa miettimään, mä alotin tän blogin pitämisen 9.8. eli elokuussa. Ihan pian sen jälkeen (joka tosiaan tuntui hirveän lyhyeltä ajalta, vaikka mulla on kokoajan elämässä sellanen tunne, että odotan jotain, ja ainahan sanotaan, että odottavan aika on pitkä!) vaihtuikin syyskuu, ja nyt me eletään jo lokakuuta. En oikein ymmärrä, että miten aika tosissaan meni näin nopeasti. Pian on joulu ja tuntuu siltä, että oisin ihan hetki sitten kirjottanu mun Elämä Lapselle - postauksen, vaikka siitäkin on jo hetki aikaa. Täytyy tässä vaiheessa vaan todeta, että aika menee hirveän nopeeta!

Oletan, että tässä oli kaikki mitä tästä aiheesta halusin höpöttää. Tässä kuvia mun maanantain asusta, johon yhdistin mun Kalajoelta ostetun ihanan paidan! :3






Kuvat on kyllä aika samanlaisia, kun halusin tällä puhelimella niitä ottaa (koska parempi laatu kun kamerassa. :D) mutta en saanut parempia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3