perjantai 13. lokakuuta 2017

Kalajoki 2017 part. 2

Moikka.

Kaikki blogin lukijat nyt varmaan tiesivätkin, että me oltiin Kalajoella 29.9-1.10. se oli siis toinen kerta jo tänä vuonna.

Oltiin tosiaan sielä Hiekkasärkillä, ja meillä oli mökki sieltä vuokrattu. Sinne tuli kans mun kummit Kuopiosta, ja meillä kaikilla oli tosi kivaa. :3

Mun kummit myös osti mulle sen ihanan mikkihiiripaidan sieltä, mikä näkyy mun ajankulkupostauksessa! Ostin myös omilla rahoillani 2 Essencen huulipunaa. Toinen on violetin sävyinen ja toinen sellanen turkoosi/vihree. Lupaan, että niistä molemmat näkyy blogissa vielä joskus, kun teen meikkipostauksia. :)


Perjantaina ei tehty oikeastaan paljoa mitään enää, koska kello oli jo jotakin yhdeksän illalla. Mä oikeastaan sen loppuillan aikana vaan söin, valvoin, pelasin ja olin kokoajan mun puhelimella, koska se tosiaan ostettiin sinäpäivänä. :)

(Psst, nää kuvat on otettu kaikki lauantaina!)

Lauantaina oli taas paljon asioita mitä tehtiin. Ensiks käytiin Kalajoen keskustassa kaupoilla. Ostin ne kaks huulipunaa ja sit mulle ostettiin se paita Halpa-Hallista. Keskemmällä päivää mä kävin myös ottamassa rannasta (ja itsestäni) kuvia ihan vaan tätä blogia varten! :3 Illemmalla me mentiin sitten sinne rautalankafestareille. Me kuunneltiin vaan yks esiintyjä, ja sit lähettiin jo pois.




Jos tarkemmin alkaa ajattelemaan, niin on aika surullista, että tuo Kalajoen meri menee kokoajan poispäin. Tuntu siltä, että se oli taas liikkunu ja paljon Ruotsiin päin, kun mitä se viimekerralla kesällä oli.

Kävelin tonne ihan päähän, ja mun Snapchatin kartta näytti että olin veneilemässä tuolla meressä. :D


Jos tarkasti katsoo, näkee joutsenen. :3 





Toi hiekka on ihanan tuntuista, ja toi toinen kuva on tarkoituksella tarkennettu pois tosta mun kädestä ja hiekasta.



Olin lähössä rautalankafestareille.



Toivottavasti teillä on mennyt päivä hyvin ja tulee menemäänkin, koska tänäänhän on epäonnenpäivä! :D

4 kommenttia:

  1. Kalajoki on kyllä ihana paikka! Olen itse käynyt siellä vain kesäisin, joten siellä olisi kiva käydä myös vaikka näin syksyllä tai talvella :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekin ollaan ennen käyty vaan kesäisin, mutta koska kauan ollaan puhuttu, että olis kiva käydä syksyllä tai talvella, niin vihdoin me sitten toteutettiin tää reissu syksyllä. :) Ja olen ihan samaa mieltä sun kanssa, että Kalajoki on ihana paikka. :3

      Poista
  2. Mukavalta kuulostava reissu :)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3