perjantai 6. lokakuuta 2017

Mitä mulle tiistaina tapahtui?

Ne ketkä mua Snapchatissa seurailevat, niin tietävätkin, eli tiistaina mulle tehtiin uudet reiät mun korviin! Täytyy sanoa, että en tätä postausta voinut julkaista tiistaina, koska mulle oli aika varattuna puoli neljäksi, ja yleensä ajastan kaikki postaukset ja ne tulee tänne blogiin aina viideltä iltapäivällä, joten mulla ei olisi ollut aikaa tehdä sitä postausta ja julkaista.

No, kuitenkin. Haluan tähän nyt laittaa ensiksi joitain kuvia, mitä mun äiti otti mun korvista, että niissä siis näkyy ne korut


Vasen korva

Oikean puoleinen korva

Uskon kuitenkin, että joillakin teistä saattoi herätä pieniä kysymyksiä noista toisista korvanrei'istä, ja vaikka ei olisi herännytkään, niin kerron silti oman kokemukseni.

Eli ensinnäkin, toisten reikien ottaminen sattui aika paljon enemmän, mitä noiden ensimmäisten. Toki se johtuu siitä, että mun kipukynnys on aika matala (huomannut viimeistään tästä sen olen) ja sitten, kun alettiin menemään ylemmäs tonne korvaan, eli lähemmäs rustoa. Tietenkään kaikilla toi ei varsinaisesti satu, mutta se kipu ei ollu mikää sietämätön, vaan oikeastaan sellanen, että joku olis nipistänyt sua lujaa korvasta.

Täytyy myös sanoa, että tässä alhaisessa kipukynnyksessä on aika paljon huonoa, koska mä oon suunnitellut jo etukäteen mun tulevaisuutta, ja haaveilen tatuoinneista ja läväreistä, ja kuten tiedätte, niin noista kaikki sattuu. Mutta aion toteuttaa noi silti, kyllä keksin jotakin siihen kipuun, tai jos en keksi, niin kestän sen! :3

Snapchat: jabuzino

Tosiaan, meillä oli liikuntaa just ennen näiden kuvien ottamista ja kirjotan tätä tänään, eli perjantaina ja pääsin äsken kotia, niin en oo vaihtanu mitenkään vaatteita tässä. :D


Haluun vielä kysyä teiltä, jotka omistatte asukuvien ym. kuvien ottamisessa järkkärin, niin millainen järkkäri teillä on, ja mitä suosittelisitte näin aloittelevalle ihmiselle? Mä siis pääsääntösesti oon melkein kaikki kuvat ottanu ite, oon siis laittanu ton mun digikameran aina pöydälle ja sit siitä sellasen ajastuksen päälle, et se ottaa sen kuvan automaattisesti tietyn ajan kuluttua, joten sellainenkin olis kiva siinä kamerassa! Kertokaa toki omia ehdotuksianne, koska niitä kovasti kaipailisin. :)

Iloista viikonloppua jokaiselle! ❤️️

2 kommenttia:

  1. Mä en enää myöskään ota yhtään lävistystä vaikka ne nättejä onkin! :D Mun kipukynnös ei kestä!

    Mulla on järkkärinä Canonin 600D jolla otan blogin asukuvat!

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saispa sen valita, että onko korkea vai matala kipukynnys. Tai sitten vaan suoraan kaikille se korkea, olis paljon helpompaa, ainakin kaikille ketkä lävistyksiä haluaa.

      Ja kiitos paljon kommentistasi, ja tuosta kameravinkistä. :3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3