perjantai 29. syyskuuta 2017

Odotan


Mulle on aika lyhyessä ajassa tapahtunut paljon asioita, ja paljon on vielä tulossa. Tällä hetkellä on asioita. joiden mä tiedän tapahtuvan, ja niitä mä odotan tällä hetkellä jopa liikaa.

Tänään perjantaina mun matka suuntaa kohti Kalajokea, taas. Tänään mä myös saan uuden puhelimen, ja tarkemmin voin siitä kertoa myöhemmin (eli mikä puhelin ym.) nää on muutamia juttuja mitkä mulle henkilökohtaisesti on aika isoja. Oon kauan halunnu uutta puhelinta, vaikka toi vanha on ollut mulla vasta vuoden, mutta en vaan jaksa sitä. Se lagaa äärettömän paljon, ja siinä on niin vähän tilaa.

Kalajoelle on mun mielestä ihan huippua mennä taas, koska sieltä saa kivoja kuvia tänne blogiin, ja myös Instagramiin. Tottakai myös Snapchatin mystoryyn tulee kuvia, ja jos haluat niitä nähdä, niin mut löytää sieltä nimellä jabuzino ja hei, lisään jokaisen takaisin. :)

Ensviikon tiistaina tapahtuu myös tooosi hauskoja ja kivoja juttuja! Kerron siitä myöhemmin blogissa tarkemmin, mutta jos haluat olla eka joka tietää sen, niin ota ihmeessä mun snäppi haltuun, sen mainitsinkin jo tuolla ylhäällä. :)



Täytyy sanoa, että rakkauteni on kaikki pastelliset ja mustat vaatteet, mutta tää asu, rakastan. ❤️️




Farkut: Mikko Keskinen
T-paita: Mega Market
Huppari: oon saanut sen, joten en tiedä mistä se on ostettu! :(

Pitäkää kiva viikonloppu! :3

Much has happened to me in a short period of time. There are still things coming. :) 

2 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3