perjantai 22. syyskuuta 2017

Millainen ensviikko?

Moikka. :3

Mietin kauan (taas jälleen), että millaista postausta kirjottelisin seuraavaksi, ja päädyin tähän aika ajankohtaiseen postaukseen (ainakin mulle).

Mulle ensviikko on aika tapahtumarikas, mutta monelle muulle tää kaikki mitä sillon tapahtuu ei oikeestaan oo paljoo mitään. Kerron joka tapauksessa nää nyt. Vielä pitää sanoa, että seuraavaa viikkoa mä odotan ihan liikaa, syy siihen löytyy tarkemmin, jos luet postauksen loppuun! :)

Maanantaina mulla on taksvärkkipäivä, ja ajattelin jäädä kotia tekemään kotitöitä. Eli voin sanoa, että mulla on oikeastaan vapaapäivä, vaikka kuitenkaan en pelkkää nukkumista ja löhöilyä sen maanantain aikana harrasta. :) Viimevuonna olin mun iskän työpaikalla taksvärkkipäivänä.

Tiistaina  mulla on normaali koulupäivä, joten tässä ei mitään erityistä.

Keskiviikkona on mun edesmenneen kissan syntymäpäivä, ja tää on mulle niin iso juttu, että mun on pakko kertoa siitä ja todennäköisesti koko tää kyseinen päivä menee itkiessä.. Kaipaan niin paljon sitä kissaa.. Kuitenkin, koulun jälkeen me mennään kaupasta ostamaan hautakynttilä ja vien sen kissan haudalle. ❤️️


Mä ja Pentu 2016 marraskuussa ❤️️
(Kissan nimi siis oli Pentu, mutta se oli kuitenkin kuollessaan 14-vuotias kissan iässä, eli vanha)

Torstaina mulla on taas ihan normaali koulupäivä, ja oletan olevani ihan täpinöissä ja odotukset seuraavalle päivälle on kovat! :3 Koska siis

Perjantaina me lähetään Kalajoelle (tarkempaa postausta aiheesta olen kirjoittamassa!) ja mulle ostetaan uusi puhelin, ja tää oli se asia, jota mä oon oottanut ihan liikaa! Oon kyllästynyt tohon mun nykyiseen puhelimeen, kun se vaan tökkii ja jos yritän snäpissäkin laittaa jotakin, niin se saattaa vaan heittää pihalle sieltä sovelluksesta. Mun uus puhelin on siis Huawei Y6.

Lauantai ja sunnuntai me varmaan vaan ollaan sielä Kalajoella, käydään keskustassa ja mä ainakin käyn kuvaamassa uusia merikuvia tänne blogiin! :3

Toivottavasti pidit postauksesta! :3

In this post I told you what will happen to me next week! 







2 kommenttia:

  1. Kommentoin vähän myöhässä, koska mulla on tosi kiireinen viikko takana :D Mut pidä hauskaa tänä viikonloppuna Kalajoella! Olisi kiva päästä käymään siellä pitkästä aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa yhtään. :) Mä kans vastaan vähän myöhässä, kun en pahemmin viikonlopun aikana ehtinyt koneella olemaan, mutta pidin hauskaa, ja toivottavasti säkin pääset pian taas käymään Kalajoella. :3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3