tiistai 26. syyskuuta 2017

Me mennään taas!

Moi. En oo tällä hetkellä yhtään varma, että olenko ilmoittanut mun aiemmassa Kalajoki-postauksessa, että me ollaan menossa tänä vuonna vielä uudestaan Kalajoelle. Jos sen oon siinä sanonut, niin uskoisin, että en kuitenkaan varma silloin siitä ollut. Nyt mulle on selvinnyt, että me siis ollaan menossa sinne! Mennään siis mun perheen kanssa, lukuunottamatta mun veljiä, koska he on jo muuttaneet meiltä pois ja niillä on omia juttuja. Meen siis mun iskän ja äidin kanssa, niinkuin kesälläkin. 😊

Tarkempi syy siihen, että me ollaan taas menossa sinne on se, että sielä on rautalankafestarit! Mun iskä on siis aika kova fani kyseiselle musiikkilajille, jos näin voi sanoa, ja sinne on myös mun kummit tulossa (ehkä), niin näiden kahden syyn takia ollaan sinne menossa. Tietenkin sekin, että me ollaan aina suunniteltu, että joskus vielä mennään toisenkin kerran vuoden aikana sinne, ja nyt se ainakin tapahtuu. 👌

Oon koko edellisen viikon, ja jopa sitäkin edellisen odottanut ja odotan edelleen perjantaita, kun me sinne lähetään, koska rakastan matkustamista, ja oon innoissani siitä myös senkin takia, että saan perjantaina uuden puhelimen, joka tarkoittaa sitä, että mun Snapchatin mystory tulee räjähtämään! Ottakaa mun snäppi haltuun jabuzino

Oon sieltä kokoamassa myös jonkinsortin matkapostausta tänne blogiinkin, mutta en vielä ihan varma ole, että onko se tulossa tiistaina vai perjantaina. Ollaan siis Kalajoella 29.9.-1.10. :)

Tb kuva mun mustiin hiuksiin. Ei oo tällä hetkellä mitään nykyhetkisiä kuvia, joita tähän laittaisin. 



We are going back to Kalajoki during the weekend. There's also a post on Tuesday or Friday.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3