perjantai 17. marraskuuta 2017

Mun hiustenpidennykset/lisäkkeet

Moii! :)

Kiva kirjoitella taas, vaikka jokaisena tiistaina ja perjantaina tänne postailenkin, mutta pakko sanoa, että oikeasti tää bloggaaminen on mun mielestä niin kivaa, ja on ihanaa kirjoitella omia juttuja ja kaikkea tänne blogiin. Ehkä en heti alkuun nyt ala höpisemään jostain ihan turhasta, vaan mennään suoraan aiheeseen.

Mun postauksissa ei koskaan ole kyllä näitä mun hiuslisäkkeitä kukaan nähnyt, koska en oo niitä kamalasti pitänyt, en ainakaan blogikuvissa. Tähän postaukseen nyt haluan kertoa mun omista lisäkkeistä enemmän.

Tosiaan, sillon kun nää mulle tilattiin, niin ne oli mulle vähän liian pitkät, ja ne siihen aikaan oli jopa pidennykset, nyt kun mun hiukset on kasvanut näiden "pidennysten" mittaan, niin kutsun niitä lisäkkeiksi. Tämmönen pieni informaatio tähän alkuun. :D

Tosiaan, nää on tilattu Cybershopista ja pääset niitä kattelemaan tästä painamalla!

Ne oli sillon tilatessa semmoset blondiruskeet, jos niin voi sanoa. No jokatapauksessa, ne oli vaaleat, joissa meni ruskeita raitoja. Yritin sillon heti paketin avattua vaalentaa ne ihan vaaleiksi niistä ruskeista raidoista, mutta se tais olla yhtä tyhjän kanssa. Nyt oon jäänyt miettimään, että voikohan jo valmiiksi tietyn väristä pidennystä ruveta enää vaalentamaan. Kyseessä on siis aitohiustenpidennykset.

Kyseisen operaation jälkeen aloin löträämään lisää värien kanssa, ja sekoitin hoitoainetta ja pinkkiä hiusväriä, joka oli CrazyColor  merkkistä ammoniakitonta hiusväriä. Siihen väriin pääset klikkaamalla tästä.

Tällä hetkellä en valitettavasti omista minkäänlaisia kuvia siitä, että minkä näköiset ne pidennykset oli sen värjäyksen jälkeen, mutta muistelisin, että aika pastellisen pinkit, koska kuitenkin sekotin sitä hoitoainetta aika paljon niihin hiuksiin. Sen jälkeen nimittäin pistin pelkkää sitä pinkkiä väriä niihin, ja nyt ne on jo aika pinkit!  Oon alkanut suunnittelemaan, että värjäisin ne pidennykset uudelleen, joten miten olisi, haluatteko postausta pidennysten värjäämisestä? Teen vaikka kyselyn tuonne kulmaan taas, niin voitte sinne äänestellä, ja kommentoida myös!

Oon myös pessyt nuo pidennykset aika monesti, tai okei 2 kertaa vasta, mutta kuitenkin ja niistä tuli aika kiharat sen jälkeen ja laitoin ne vielä leteille sen jälkeen, ja nyt taas kun ne olen käyttöön ottanut, niin päätin suoristella ne. Tässä ennen-jälkeen-kuvat.

Noista aika paljonkin paistaa vielä se ruskea läpi, mutta mua ei se ainakaan haittaa. :) 

Sitten tässä seuraavaksi on niitä jälkeen kuvia.

Ja tietenkin, ettei tästä tulis tylsä "kuvia mun pidennyksistä-postaus" niin laitan myös muutamat asukuvat tähän, jossa mulla on nää hiukset päässä! :)




Kas kummaa, kun tulin koulusta ja ajattelin, että otanpa nyt nää pidennyskuvat, niin huomasin, että mulla on taas se sama huppari päällä, mikä on mulla aika useassa postauksessa näkynyt. Päätin vaihtaa sen tähän mikki hiiri - paitaan, koska pian jotkut luulee, ettei mulla oo muita vaatteita, kun se huppari! Oikeasti mulla on koko vaatekaappi täynnä vaatteita, mutta en koskaan jaksa etsiä mitään erityistä vaatetta sieltä, ja aina päädyn johonkin isoon paitaan, ja joihinkin housuihin jotka ekana satun löytämään.

Oon muuten huomenna menossa taas Jyväskylään mun kahden kaverin kanssa (samoijen joiden kanssa olin viimeksikin) uskon, että teen siitä reissusta joskus postausta (varmaan vasta joulukuun puolella, koska nyt on paljon postauksia, joita oon jo miettinyt valmiiksi).

2 kommenttia:

  1. Näyttää kyllä tosi kivoilta sun hiuksissa ja oot saanu noi tosi kauniin värisiksi ♥

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3