perjantai 24. marraskuuta 2017

Kiireinen elämä - mitä teen päivän aikana?

Moikka! :3 

Halusin tälläkertaa tulla puhumaan vähän mun elämästä tai lähinnä päivästä (?), jos näin voi sanoa. Otsikkokin jo kertoo, että vaikka olen vasta kahdeksatta luokkaa käyvä perus tyttö, niin silti mulla on aika kiireistä, eikä mulla oo kauheasti aikaa mitenkään chillailla, jos haluan kaikki asiat, mitä pitäisi päivän aikana suorittaa. 

Aamulla herään joka arkipäivä 6.30-7.00. Yleensä mulla saattaa aamuisin mennä jopa puoli tuntia aikaa siihen, että selailen Instagramia tai snäppäilen mun kavereille (mun Instagram löytyy muuten nimimerkillä @siivousvaline ja Snapchatin löytää nimimerkillä @jabuzino). Nyt oon kuitenkin yrittänyt vähentää sitä aamuisin, koska ehdin tekemään ne koulussakin, koska välitunnit on yleensä pelkkää puhelimen räpellystä.

Jos nyt oletetaan, että heräsin puol seiskalta, mutta aloin aamuaskareita tekemään 7.00, niin:

7.00 - Meen ensiksi keittiöön ja otan tiskikaapista lautasen, koska teen pikapuuroa.

Laitoin tohon puuroon ihan liian vähän vettä, joten siitä tuli semmosta kökköstä. :/

Joskus mä myös keitän teetä, mutta en aina jaksa.

Yleensä alan olemaan valmis joskus puol kaheksan maissa, niinkun syömisen suhteen. Riippuu paljon kuinka nopeasti oon kaiken tehnyt.

7.30 - Alan laittamaan meikkiä naamaani, ja siinä menee joko 15min tai sitten 30min, riippuu paljon miten paljon meikkaan, koska joskus on päiviä, kun naama näyttää siltä ettei olisi mitään laitettu (vaikka oisinkin) ja joskus taas siltä, että huomaa jo kilometrien päähän, että "jaahas, sitä ollaan meikkiä naamaan laitettu."

Tästä operaatiosta mulla ei kuvaa oo.

8.00 - Meinaa alkaa jo tulemaan kiire, ja meen äkkiä pesemään hampaani ja vaihtamaan muut vaatteet päälle. Pakkaan repunkin näihin aikoihin, ja pian sitten lähden kouluun.


Ja kyllä, mun päivän takki vaihtuu mun mielen mukaan. Aika usein mulla on se valkoinen, minkä ootte jo aikaisemmin huomanneet, mutta tälläkertaa otinkin tämän takin! :) ja itseasiassa tein sen kevyemmän meikin, joten en edes ollut valmis vasta kaheksalta vaan ennen sitä. Niihin aikoihin taisin lähteä kouluun, mutta joskus saatan lähteä jopa 15 yli.

Meillä oli tosiaan tuona päivänä kotitaloutta, ja me tehtiin sielä pullaa ja sämpylöitä.

Mun kaveri antoi sen kaksi color maskia mulle, koska saatan värjätä mun pidennyksiä ja omaa tukkaani joskus ja mun kaveri ei tarvinnu niitä.



Koulun jälkeen mun pitäis tehdä läksyjä, mutta enpäs aina teekään, ja kulutan sen ajan puhelimella olemiseen, syömiseen tai pelaamiseen läppärillä.  Sitten puoli kahdeksan aikaan meen katsomaan televisiota ja teen siinä ne läksyt samalla, koska en niitä hyvin suurella todennäköisyydellä oo tehnyt.

20.00 -  vaihan treenivaatteet ja lähen lenkille, jossa menee ehkä noin puol tuntia. Sen jälkeen kun oon kotona teen joko lihaskuntotreenin tai hiit-treenin tai molemmat. :)

21.00-21.30 - Meen nukkumaan, mutta ennen sitä pesen meikit ja hampaat. Selailen Instagramia ja laittelen snäppejä muille.

Tämmöstä aika normiarkea, ja vaikka mulla tuntuu aikaa olevan ihan kamalasti, niin silti on paljon asioita, joita mulla jää päivän aikana tekemättä, ja tuntuu siltä, ettei aikaa vaan olis tarpeeks. Uskon, että se saattaa johtua myös siitä, että stressaan paljon koulusta ja välillä tästä blogistakin, mutta sen takia mä yleensä väsäilen näitä postauksia kerralla kasaan, ja ajoitan niitä oikeeseen aikaan ja oikeena päivänä julkaistaviksi. :) Kiitos kun lukasit! :3

Piditkö tämmösestä postauksesta? :)

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus! :) Mä herään suunnilleen samaan aikaan ku sä joka aamu (tosin jos mulla on aamuvuoro, niin sitten jo vähän yli viisi) ja teen tismalleen samat asiat kuin sä joka aamu :D Mulla ei oo läksyjä tehtävänä, joten sen ajan käytän joko blogi juttuihin tai Netflixii. Jossakin vaiheessa tosin yritän tehdä vähän verkko-opintoja. Nukkumaanmeneminen vaihtelee tosi paljon joka ilta :D Joskus saatan mennä jo puoli yhdeltätoista sänkyyn, mutta useimmiten nukkumaanmeneminen venyy sinne kahteentoista tai puoli yhteenkin saakka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit. Mullakin kyllä jonain iltoina toi nukkumaanmeneminen venyy jonnekin 12 asti, joten et ole ainoa (no todellakaan!:D)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3