tiistai 7. marraskuuta 2017

Kikkaraa ja rockia!

Moikka. :)

Kaikki ei varmaan tiedäkään, että mä r-a-k-a-s-t-a-n kiharaa tukkaa ittelläni. Siis jo sillon pitkien hiusten aikoina mä yhteen aikaan pidin jatkuvasti mun hiuksia leteillä, että saisin kunnon korkkiruuvikiharat ittelleni! Harmitti aina, kun ne ei pysyny mulla kauaa, ei aina edes sillon vaikka olisin lakkaa tunkenut hiuksiini.

Tosi nuorena mulla oli luonnonkiharat, ja näin jälkeenpäin oon alkanu niitä kiharia hiuksia kaipaamaan. Mun ystävällä on luonnonkiharat, ja se suoristaa hiuksensa joka aamu sen takia, että ei tykkää niistä kiharoista itellään. Hän voisi lahjottaa kiharageeninsä mulle. :)




Vaikka tää kuva ei oo sellasta mitä ihan ekana hain, niin silti tää on jotenkin kiva, joten ikuistan sen tänne. :D



Joidenkin hiuskuvien takana:


Hiustenkuivaajalla ilmaa puhaltaminen, jotta kuvat näyttäis kivoilta, kun hiukset menee minne sattuu. :D

Aika rockimaista jotkut noista kuvista (omasta mielestä), niin sen takia tuo hauska postauksen otsikko. :)

Semmosta tänään.

///

I like lots of curls in my hair. I had natural hair curls when I was younger, but they have disappeared from me all over time. My friend has natural hair curls, but she straightens her hair every morning. I'll do some haircuts sometimes if I want curly hair for a while. Thanks for reading my post. :) 

2 kommenttia:

  1. Koska mulla itsellä on lyhyet hiukset, katson aina karehtien mun pikkusiskon hiuksia, jotka on pitkät :D Ne ei oo kiharat, mutta usein niihin laitetaan kuitenkin letit yön ajaksi ja aamulla ne on ihanan kiharat ♥ Kivoja kuvia tässä postauksessa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En luokittele omianikaan hiuksia ainakaan kauhean pitkiksi, mutta niihin onneksi letit saa niin saan kiharatkin aina, ja tottakai hiukset kasvaa. :) Mäkin itseasiassa kadehdin ihmisiä, joiden hiukset on oikeasti jossain takapuolessa asti, ja mulla on tällähetkellä menossa sellanen ns. hiustenkasvatusoperaatio. Kiitän kovasti. <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3