perjantai 13. huhtikuuta 2018

MIETIN

Moi

Suurinosa mun lukijoista sen on varmaan nyt huomannutkin, että olen alkanut tekemään näitä videoita YouTubeen aika paljonkin. Musta tuntuu, että mulla on tällä hetkellä menossa sellanen alun innostus, jonka takia mulla tulee maanantaisin ja torstaisin videoita YouTubeen. Panostan tällä hetkellä mun Youtubevideoihin jopa enemmän kuin tähän blogiin. Tänne yleensä mainostan vaan uudesta videosta, enkä pahemmin kirjoittele tänne mun kuulumisia. Kaikki on niissä videoissa.

Aion nyt joka tapauksessa jatkaa videoiden tekemistä ja mietin, että mitä teen sen jälkeen, kun se pahempi innostus lähetee. Mulla sama kävi blogin kanssa silloin kun tän aloitin, mutta edelleen tykkään tästä hommasta tosi paljon. Mietin nyt vaan sitä, että onko mun järkeä jatkaa tätä, jos en enää kauheammin tänne kirjoittele mistään. Odotan kuitenkin siihen asti, että pahin video into on multa lähtenyt ja pääsen oikeasti miettimään asioita. Videoiden tekeminen on yllättävän kivaa, vaikka blogin kirjoittaminen on myös.



Haluan kaikesta huolimatta mainostaa vielä mun meikkivideota, jonka julkaisin eilen. :)


3 kommenttia:

  1. Tee ihan miten susta itestä tuntuu kaikkein parhaimmalta ♥ Mulla on ollut tässä viime aikoina niin kiire, että multa on mennyt kokonaan ohi, että oot alkanut tekemään Youtubeen videoita. Pitääpä käydä tutustumassa sun kanavaan tarkemmin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana <3 Kiitos super paljon, että käyt tsekkaamassa. :3 ja käynpäs kurkkaamassa tuon haasteen! :)

      Poista
  2. Ja hei muuten, mun blogista löytyisi haaste sulle!
    https://sofiaidaannneli.blogspot.fi/2018/04/20-kysymysta-millainen-bloggaaja-olen.html

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3