tiistai 17. huhtikuuta 2018

KAVERI STAILAA MUN HIUKSET

Moikka!

Vihdoin ja viimein tää blogi saa muutakin elollista, kuin pelkkiä YouTubevideoita! Haluan kertoa tänne blogiinkin nyt tarkemmin mun viime viikosta, jotta jokainen joka sattuu tätä blogia lukemaan, eikä ole katsonut aiempia YouTubevideoitani tietäisi, että millainen mun edellinen viikko nyt oikeasti olikaan!

Olin siis edellisen viikon tetissä, ja oikeasti mä olin kampaamossa. Okei tää ei ehkä oo mitenkään ihmeellistä, mutta useimmissa kampaamoissa jos oot ilman koulutusta tetissä yms, niin ei sulle anneta lupaa esim, tehä sun kaverin hiuksille mitään tai varsinkaan asiakkaan! Siksi tää kampaamo onkin mun mielestä hyvä paikka, koska mä ja mun kaveri saatiin värjätä asiakkaan hiukset, joka siis oli siihen suostunut ja lisäksi pestä sen asiakkaan hiukset (tottakai, jos niihin väriä pistetään!) + me saatiin väkertää toistemme hiuksiin kaikkia kampauksia ja myöskin me pestiin toistemme hiukset.


Kampaajan ammatti olis mun unelma ammatti, ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaisesti, niin pääsen peruskoulun jälkeen kampaamokouluun ja sieltä mun pitäisi valmistua parturi-kampaajaksi. Ihan huippua, jos tää mun toive kävis toteen!

Tää viikko tuolla kampaamossa opetti mulle tosi paljon uusia juttuja esimerkiksi nyt mä osaan tehdä puikkokihartimella kiharat oikein ja kreppasin ekan kerran elämässäni jonkun hiuksia ja nyt mullakin on ollut krepit omissa hiuksissani ensimmäisen kerran mun koko elämän aikana!


YouTuben puolella oon hössöttänyt edellisissä videoissa ihan tarpeeks tästä kampaamossa olosta, ja vielä tulevissakin videoissa on sitä samaa höpötystä. Se viikko vaan kertakaikkiaan oli ihan huippu.



Mun kaveri tosiaan nää mun hiukset kiharsi sillä samaisella kihartimella, millä mä opin kihartamaan oikein! Mun mielestä nää kiharat on kivat, entä teidän mielestä? Mun kaveri nimittäin sanoi, ettei tykkää ollenkaan näistä, kun se ei mukamas osannut tehdä niitä kunnolla. Niinpä niin. :D





Tämmöset kiharat ja tämmönen postaus! Toivottavasti oli mieluinen.

Tässä vielä uusin video, joka eilen tupsahti nettiin :)



P.s. kyseisellä videolla perjantain eli viimeisen tettipäivän kampaus, joka mulle tehtiin päivän päätteksi!

4 kommenttia:

  1. Tosi ihanat kiharat sun kaveri teki sulle! ♥ Olitte tosi onnekkaita, kun pääsitte kampaamoon tettiin, koska ainakaan täällä päin kukaan kampaaja ei ota tettiin ketään. Ite en oo siis koskaan yrittäny, mutta mun kaveri yritti epätoivosesti sillon yläasteella :D Kivan väriset hiukset sulla myös tossa videossa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Joo, tätä samaa sanoi tuokin kampaaja, että ihan jokainen ei ota tettiin, koska ei ole koulutusta sille alalle, ja eihän sielä niinkään ole mitään tekemistä, paitsi ehkä siivoamista yms.

      Poista
  2. Näyttää ihan luonnonkiharoilta! Hyvin tehty kyllä, omat luonnonkiharat näyttää usein just tuollaisilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite haluaisin niin kovasti omistaa luonnonkiharat! Kiitos paljon <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3