perjantai 23. helmikuuta 2018

UV-eyeliner

Moikka!

Tänään ajattelin tulla kertomaan omia kokemuksia UV-eyelineristä. Mulla ei kylläkään ole kuin yksi UV-eyeliner, mutta kyllä siitä yhdestäkin jo kokemuksia saa kerrottua.



Mulla on siis tämä eyeliner pinkissä värissä, kuten varmaan huomaattekin kuvasta. Oon tän joskus aikoja sitten tilannut Cybershopista, en muista sitä hintaa tällä hetkellä, mutta Cybershopin sivuilta sen näkee, jos haluaa tietää.

Haluan nyt kuitenkin kertoa hyviä puolia tästä eyelinerista. Mulla ei oikeasti ole tästä huonoa sanottavaa, paitsi yksi asia mutta se ei ole eyelinerin syy.

Hyvät puolet:


  • Ihana väri
  • Aika pigmenttinen
  • Hohtaa oikeasti UV-valossa
  • Näyttää kivalle UV-valossa
  • Pysyy (ainakin mulla) hyvin silmissä.



Ainoa huono puoli tosiaan on se, että se ei mun mielestä kauhean hyvin sovi mulle. Muuten tykkään siitä kyllä tosi paljon. 

Oletteko koskaan käyttänyt UV-eyelineriä?

2 kommenttia:

  1. En oo koskaan kuullutkaan UV-eyelinereista, mutta kuulostaa tän postauksen perusteella kyllä tosi lupaavalta :) Mun mielestä tää sopii sulle tosi hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis näitä on tosi monessa värissäkin vielä, ja nykyään tuolla Cybershopissa myydään myös UV-huulipunia ja jopa UV-ripsivärejä ainakin tietääkseni. Voi kiitos paljon <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3