sunnuntai 30. elokuuta 2020

VIIKON PARHAAT

 Hellou! Ajattelin, että olisi kiva kirjoittaa tällainen "viikon parhaat" -postaus, jossa kerron kirjaimellisesti tän viikon parhaista asioista. Nää jutut voi olla joillekin ihan normaaleja asioita, mutta haluun keksiä jokaiselta viikolta jotain kivoja juttuja mitä on vaikka tapahtunut. Nyt kuitenkin kerron vaan tän viikon kivoista asioista! 


Ja hei, mulla on tuo joulukuusi ollut viime joulusta lähtien tuolla, mutta älkää antako sen häiritä. Myöskin haluan sanoa sen, että mun hiukset on ollut viimeiset 3 päivää ranskanleteillä, ja päätin ne avata ihan vain näitä kuvia varten, vaikka mun hiusten rasvasuuden voi nähdä kilometrien päähän. 

Yleisesti ottaen tällä viikolla on koulussa ollut suhteellisen kivaa. Koko viikon välttelin koulussa sitä ettei mun hiuksia pestäis ja onnistuin siinä! Värjäsin siis mun hiukset viikko sitten viikonloppuna. Tein normaalisti kaksi vaalennusta tyvikasvuun ja sävytin koko hiukset punaisella color maskilla, jonka sekaan sekoitin paljon normaalia hoitoainetta. Latvoihin laitoin sit vaan Live colorin punaisen suoravärin. Pointti tässä oli se, että halusin ensinnäkin saada kuntoon mun hiustenpesurytmin, koska mun hiukset on aika tottuneita siihen, että pesen maanantaisin ja torstaisin hiukset ja sillon torstaina mun hiukset pestiin koulussa, vaikka mun piti se torstai olla pesemättä, koska viikonloppuna värjäisin nämä. Mutta viimeviikko onnistui hyvin, ja toivon mukaan huomennakaan koulussa ei pestä mun hiuksia, koska meillä on kampauksien tekemistä ja siinä menee toivottavasti koko päivä. Voin siis itse pestä nää sitten kotona. Saanpahan nopeammin kulutettua noi "huonot" shampoot pois, koska en halua heittää niitä hukkaan kuitenkaan. Ne ei vaan sovellu mun hiustyypille.


Tiistaina tehtiin koulussa ryhmätyötä, tai oikeastaan sitä voisi mun osalta sanoa parityöksi. Tosin mun pari ei ollut koulussa, joten tein toisen tyypin kanssa ja se hyvä asia tässä oli se, että tutustuin siinä samalla uuteen ihmiseen. En sano, että oltas mitään parhaita ystäviä nyt, ehkä kavereita tai ei sitäkään, mutta kuitenkin tullaan toimeen keskenämme. Oon tosi huono tutustumaan uusiin ihmisiin, koska mulla on liikaa negatiivisia ennakkoluuloja niistä. 

Keskiviikkona olikin ytopäivä, ja sielläkin tutustuin periaatteessa uuteen ihmiseen. Sillon mulla ei vaan ollut kauheasti fiilistä olla kenenkään kanssa, joten se jäikin sitten vaan siihen, että se äikäntunti oltiin saman pöydän ääressä, ja mulla oli myös mun yks toinen kaveri siinä. Ne kyllä pyyti mut tauolla hengaa niiden kans, mutta en jaksanut mennä. It's not big deal, niil oli toisensa joten se ei haittaa vaikka olin yksin. Keskiviikona kävin myös hesburgerissa syömässä koulun jälkeen, ja koska heseruoka on hyvää voin lisätä senkin tähän. 


Torstaina oli kivaa, kun seuraavana päivänä tiesin lähteväni viikonlopuksi mun poikaystävälle, joten lähes koko päivän olin tosi positiivisella fiiliksellä. Erikseen jos pitää vielä kivoja juttuja mainita, niin sanoisinko herkkujen syöminen ja Netflixin katsominen. 

Perjantaina tein kampauksia koulussa. Joillakin oli omia asiakkaita, ja joillakin joitain muita asiakkaita, mutta itse vältyin tältä ja sain niitä kampauksia tehdä ja mä jopa onnistuin mun tekemässä kampauksessa! Harjoittelin ranskalaista- ja hollantilaista lettiä ja sen jälkeen kokeilin jotain nutturakampausta, johon opettaja antoi ohjeet ja olin ekaa kertaa elämässäni ylpeä jostain mun itse tekemästä nutturakampauksesta, koska olen tosi huono tekemään niitä. Mulla on mun snäpin mystoryssa kuva siitä kampauksesta, ja todennäköisesti julkaisen siitä kuvan mun "kampaus ig" tilille. Sinne siis lisäilen kuvia melkein kaikista kampauksista mitä oon tehnyt koulussa. Jos meette seuraamaan, niin joudutte laittamaan seuraamispyynnön erikseen, koska se tili on yksityinen.


Viikonloppuna parasta oli mun poikaystävä, pizza, hesburger (:D) ja mitäköhän muuta keksisin. Yksinkertaisesti viikonloppu oli vaan paras. Toivottavasti teilläkin on ollut kiva viikko, ja muistakaa tekin yrittää keksiä jotain positiivisia asioita teidän päivästä, tulee paljon parempi mieli <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3