perjantai 11. toukokuuta 2018

LEIKKAAN HIUKSIANI! (VIDEO)

Hei kaikille! 


Tänään tämä postaus tulee taas videomuodossa. Haluan kuitenkin sanoa pari asiaa tähän, joita en videolla sanonut. Tosiaan, aiemmin monia vuosia sitten aina kävin joko parturissa leikkuuttamassa mun hiukset tai sitten joku mun tuttu ne leikkas, mutta nyt oon alkanut ite tekemään kaikki tarvittavat asiat mun hiuksille (värjäykset, leikkaukset yms.). En kuitenkaan kannata sitä, sillä kampaajat voivat tehdä parempaa jälkeä, ja niiden ammatti on tehdä sitä mitä ne sun hiuksille olisikaan tekemässä. Itse koen kuitenkin, että saan parempaa jälkeä itse tehtynä, ja jos mokaan niin se on mun vika, eikä sen kampaajan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3