tiistai 17. lokakuuta 2017

Tradikaalia kuvan muokkausta


Ja kas kummaa, kaikki postauksen kuvat on otettu puhelimella, ja täytyy sanoo myös se, että näistä mitkään ei oo kovinkaan hehkeitä, tai taustat on päin puuta, mutta halusin ottaa kuvia, mutta täältä ei pahemmin löydy sellaista kivaa paikkaa, missä olis kiva tausta, paitsi ulkoo, mut sielä on pimeetä. :(

Tällä viikolla mulla on aika iisii, koska mulla on nyt tosiaan syysloma, joka tarkoittaa.. Noh, koulusta rentoutumista, pelaamista, blogipostauksien suunnittelua ja kirjottelua. Tuntuu kyllä siltä, että ei ehtis tehä näistä mitään, koska mulla on loppuviikosta paljon muutakin, koska ollaan menossa kaveriporukalla Jyväskylään shoppailemaan ja hengailemaan ja tässä alkuviikon aikana pitäis siivoo kotona, kun kaverit tulee sen Jyväskylä-reissun jälkeen meille yöks. Luvassa on myös meikkipostausta myöhemmin. Voin sen sanoa, että siitä meikistä tulee yhtä tradikaalinen kun noista kuvista. Okei musta tuntuu, että teidän mielestä noi kuvat ei oo mitään verrattuna siihen meikkiin, mutta sen näkee sitten! :)


tuttu sohva, eikös?
Mulla on tosiaan mun yöpaita päällä näissä(kin) kuvissa. Älkää antako sen haitata (se on mulle kun mekko oikeesti, jos annan sen roikkua miten lystää. :D)



Ja toiset reiät korvissa paranee kovaa vauhtia. :) Ärsyttävää vaan, että niitä kutittaa ihan hirveesti aina välillä, mutta se on ihan normaalia.

Mulla on muuten alkanu jo talvitakkikausi. Varmaan aika monellakin, mutta mä vaan oikeasti rakastan tota mun talvitakkia, kun se on tollanen pitkä ja paksu ja siis en vaan kestä! Vielä jos siinä hupussa olis ollu sellanen karva-asia, niin se olis ollu ihan 5/5. Sovitaan niin et nyt se on 4,5/5 :D





Joo, lupaan että myöhemmin tulee parempia kuvia näihin postauksiin. Tää postaus oli muutenkin vähän tämmöne. :D

2 kommenttia:

  1. Kivoja suunnitelmia sulla tälle syyslomalle! :) Mun on tarkoitus loppuviikosta nähdä yhtä mun lukioaikaista kaveria pitkästä aikaa, kun kerrankin ollaan samalla paikkakunnalla samaan paikkaan, kun opiskellaan muuten eri paikkakunnilla nykyään :D Toivottavasti vaan parannun tästä flunssasta ennen sitä.. Kivoja kuvia! ♥

    VastaaPoista
  2. Oi, tosi kiva kuulla. :) Sullakin on tosi kivoja suunnitelmia, jos kaveriasi näät. :3 Kaverit on aina parhaita. <3 Paranemisia sinne, ja kiitos paljon! ❤️️

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3