tiistai 10. lokakuuta 2017

Kultaa, glitteriä ja onnellisuutta


Haluan nyt vain ikuistaa tän ihanan meikin, jonka mun paras ja ihana ystävä mulle teki. ❤️️ voin vaan sanoa, että en kyllä ite näin hienoa osais tehdä.



Tällä hetkellä oon liian rakastunut One Ok Rockin musiikkiin. Tälläkin hetkellä tätä kirjoittaessa soi sen musiikkia. :3 One Ok Rock on siis Japanilainen rock-bändi, ja tää kyseinen bändi on tulossa joulukuussa Suomeen, ja mä niin haluaisin sinne, mutta mulla ei taida olla rahaa sillon, ja mun vanhemmat ei suostu maksamaan. :/ mutta ehkä mä joskus vielä pääsen niiden keikalle, ei pidä lannistua! 😊

Oma henkilökohtainen lempparini niiltä on: Wherever you are

Käykää ihmeessä kuuntelemassa jos kiinnostaa. :)



Kalajokipostaus tulee perjantaina, olkaapas sillon kuulolla. :3

My best friend made me such a makeup. This is so wonderful, I can not stand! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3