tiistai 24. heinäkuuta 2018

MUN KANAVA JA MINÄ

Moikka!


Blogissa jo ensimmäisessä postauksessa kerroin enemmän itsestäni (kohta vietetään muuten blogin vuosipäivää!!), mutta ikinä en oo mun YouTube-kanavalla puhunut itsestäni, tai oikeastaan mun koko kanavasta yhtään. Perustin sen vain, koska ajattelin kameralle puhumisen olevan helpompaa, kuin kirjoittaminen ja koska se kuulosti sillä hetkellä (ja edelleen) kivalle ajatukselle! Mulla on melkein 20 tilaajaa jo YouTuben puolella, ja haluan kiittää jokaista teistä siitä! Jos et jo oo painanu "tilaa" nappia mun kanavalla, niin se auttais mua tosi paljon, jos painaisit sitä!

Kerron tässä videossa nyt vähän enemmän musta itestäni ja mun kanavasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3