tiistai 13. maaliskuuta 2018

Mun hiihtolomaviikko

Moikka!

Halusin tällä kertaa tulla puhumaan mun hiihtolomaviikon tapahtumista, vaikkakin mun hiihtoloma oli jo kaksi viikkoa sitten. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Tosiaan yhden tapahtuman mun hiihtolomasta kerroinkin, nimittäin sen kun olin Tallinnassa. Sen postauksen pääset lukemaan tästä! Tapahtui mun hiihtolomalla muutakin, mutta ei mitään yhtä jännittävää (jos noin voi sanoa).

Viikonlopun olinkin äidin kanssa kotona ja lähdimme vasta keskiviikkona mun iskän luokse. Otettiin Milo mukaan ja tarpeelliset tavarat, sillä seuraavana päivänä olisi matka kohti Helsinkiä ja Tallinnaa. Keskiviikkona ostettiin myös mulle The Sims 4 koska se oli sen tietyn ajan alennuksessa Originissa. Siinä tuli myös mukana se Kissat ja Koirat -lisäosa.

25.12.2017

Oon vieläkin fiiliksissä siitä, että menin ensimmäistä kertaa ikinä _junalla_ Helsinkiin, mutta oon ilonen, että me mentiin sinne junalla, koska oon aina halunnut matkustella junalla paikoista toiseen ja koska jouduimme vaihtamaan junaa, niin nyt ehkä opin sen paremmin ja tiiän millaista se junan vaihtaminen toiseen on. Tarkoitan siis sitä, että nyt ehkä voisin matkustella junilla enemmänkin yksin, koska osaan vaihtaa junaa tietyllä asemalla (ehkä).

Kuitenkin ennen kun edes lähdettiin mun isän luokse, niin näin mun kaveria ja olin hänen luonaan yötä. Viimeks olin niillä yötä ollut joskus 2 vuotta sitten, eli olihan se aika jo!

31.12.2017
Perjantaina palattiin illalla takasin tuonne missä mun isä asuu ja olin jättänyt Simsin latautumaan sen yön ajaksi, mutta se ei vieläkään ollut ladannut sitä. Johtuen siitä, että netti oli jossakin välissä pätkässyt. Sain sen kuitenkin vielä sen yön aikana ladattua ja pelasinkin jopa. Viikonloppuna mun olis pitäny mennä kotia, koska mun kavereiden piti tulla meille yöksi, mutta mulla ei ollut fiilistä oikein mennä ja halusin pelata. Siispä me peruttiin se viikonloppu. Mietitään seuraavaa kertaa, että milloin kaikille sopii.


31.12.2017
31.12.2017
31.12.2017

Kannattaa muuten käydä tykkäämässä mun Facebook-sivusta, koska ilmoitan sinne aina uudet postaukset ensimmäisenä. Samalla myös jos jonain päivänä ei ilmesty postausta, niin ilmoitan siitä siellä etukäteen.

Milloin teidän hiihtoloma oli?


4 kommenttia:

  1. Kivan kuuloinen hiihtoloma ollut sulla :) ja piti ihan lukea kahteen otteeseen tuo että menit ekaa kertaa junalla helsinkiin :D! Ite siellä on tullut käytyä junalla niin monesti jo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se kyllä oli! :) Joo, siis meillä ei olla perheen kanssa muutenkaan kauheammin käyty Helsingissä, mutta toivottavasti pääsen noin vuoden päästä muuttamaan Helsinkiin, niin silloin menen varmaan aika monta kertaa junalla sinne. :)

      Poista
  2. Kivan kuuloinen hiihtoloma sulla :) Yhdyn edelliseen kommenttiin, piti kans pariin kertaan lukea tuo kohta, ettet ollut aiemmin mennyt junalla Helsinkiin :D Kaikki ei tykkää junalla matkustamisesta, mutta mä tykkään siitä tosi paljon! Mulla oli hiihtoloma samalla viikolla kuin sulla, mutta mitään sen erikoisempia ei tullut tehtyä. Käytiin vain sukulaisten luona ja kierreltiin yhtenä päivänä kauppoja. Joka päivä nukuin mahdollisimman myöhään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis kyllä mä tykkään matkustaa junalla, mutta en oo uskaltanut yksin mennä, eikä mun vanhemmat ole ollut oikein halukkaita lähtemään mun kanssa (tai kaverit), mutta ehkä siihen tulee vielä muutos. :) Kivan oloinen hiihtoloma sullakin! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3