perjantai 9. helmikuuta 2018

Tammikuun lempparimusaa

Moi! Jälleen kerran haluan tämän postauksen toteuttaa, koska omasta mielestä tällaisia on aika kiinnostava lukea. Tein tällaisen viimeksi marras- ja joulukuun biiseistä, artisteista ja albumeista, mutta vaihdoin vaan tän postauksen nimeä. Varmaan sen huomasittekin.

Artistit

Kuuntelin eniten tammikuun aikana Sannia. Tää on jotenkin outoa, tai en ehkä sittenkään menisi sanomaan. Kuuntelen joka tapauksessa Sannia aika ajoin ja koska tällä artistilla löytyy vähintään yksi biisi jokaiseen mielentilaan, niin varmaan senkin takia se oli niin ylivoimaisessa suosiossa mun soittolistoilla tammikuun aikana.



Albumit

Sannin Lelu albumi. Tän albumin biiseistä tulee mieleen tosi paljon muistoja, koska kuuntelin tätä albumia vuonna 2015 tosi paljon. Tää oli siis yksi syy siihen miksi Sanni on ekana mun soitetuimmissa artisteissa.



Biisit

Evelinan Katri Helena on jälleen eniten kuunneltuna biisinä, mutta samoilla sijoilla oli myös Suvi Teräsniskan Samase. Tätä biisiä kuulin paljon radiosta ennenkuin sitä aloin kunnolla Spotifysta kuuntelemaan. Mulle käy yleensä niin, että jos kuulen jonkun biisin pariin otteeseen, niin siitä alkaa soimaan tyyliin joku kertsi mun päässä, joka on siis niin häiritsevää, että pian on pakko etsiä se biisi käsiin ja alkaa luukuttamaan. Näin kävi tämän biisin kanssa. Suosittelen kuuntelemaan, jos ette jo ole.




Tän tyylistä musiikkia kuului mun tammikuuhun! Millaista musiikkia te olette kuunnelleet lähiaikoina? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3