perjantai 2. helmikuuta 2018

Olin liekeis! - Sydän-Gospel

Moi! Ja ihanaa perjantaita jokaiselle! :)

Olin noin viikko sitten sellaisessa nuorisotapahtumassa kuin Sydän-Gospel. Tosiaan aikaisemminkin mainitsin siitä, että olen sinne mun kavereiden kanssa menossa, ja oikeasti se päivä oli paras! Kiitos tosi paljon järjestäjille ja Hipalle ja Kiialle, että voitiin yhdessä mennä sinne! <3

Mulla ei nyt kuitenkaan sieltä paikanpäältä ole oikeastaan kuvia, mutta laitan omaa pärstääni tänne vähän lisää, joten tässä siis tulee.




Tän kuvan otin vähän ennen kuin lähdettiin odottamaan bussia, joka lähti pienen kävelymatkan päästä. Eikä siis ole mitenkään kaikista laadukkain kuva, mutta tykkään silti. :)


Laukaassa sitten me kaikki kolme lähdettiin jossain välissä käymään kaupassa, koska se sattui olemaan ihan siinä lähellä! Joo, siis tuli otettua energiajuoma sieltä, jonka oikeastaan Hipa osti mulle, mutta maksoin kotona takaisin.


Tää filtteri on oikeesti mun lemppari varmaan kaikista Snapchatin filttereistä! Tätä näkee mulla liikaa kaikkialla. :D

Loput kuvat, niinkuin tuo edellinenkin alkaa olemaan jo kotoa.


Oon niin hidas tekemään näitä postauksia, että oon ehtinyt laittamaan jo muutamat kuvat näistä Instagramiin, niinkuin yhestä toisestakin tekeillä olevasta postauksesta, mutta päätin sen postauksen kuvat ottaa uudelleen. Se on tulossa myöhemmin.


Toi kyseinen tapahtumahan oli oikeastaan aika hengellinen, mutta mä luulin, että se olisi ollut paljon enemmän sellainen, tai että ne biisit siellä olisi ollut enemmän semmosia, mitä uskoisin uskovaisten enimmäkseen kuuntelevan, mutta oikeastihan ainakin yhden bändin biisit sieltä kuulosti ihan perus suomipopilta, mutta ei se sitä ollut. Tai ehkä oli, mutta ei ihan samanlaista mitä tää perus suomipoppi nykypäivänä on. Se bändi jäi yksiin mun lempparibändeihin. :)





Mulla on taas ihan liikaa näitä kuvia, mutta haluan saada ne blogiin, joten teen toisen postauksen, jossa nämä loput kuvat sitten näytän, ettei tämä postaus menis ihan kilometrin pituiseksi. :)

Hyvää alkavaa viikonloppua! :3 

2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ♥ Entisenä isosena mun on pakko kysyä että mitä bändejä tai artisteja tuolla tapahtumassa esiintyi? :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! <3 Tuolla oli esiintymässä vain kolme esiintyjää, mutta he siis olivat NNS, Park7 ja Save. En tiedä oliko tuttuja nimiä. :)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3