tiistai 16. tammikuuta 2018

Olen elossa muuallakin!

Moi! 

Oon nyt lähiaikoina tullut taas aktiiviseksi enemmän mun kani-instassa. Kaniblogin lopettamisen jälkeen aloin vähän miettimään, että haluaisin postailla vieläkin kaneista, mutta en halua aloittaa kaniblogia uudelleen (tai herättää sitä henkiin), koska mulla ei vaan riittäisi postausideoita kaneista. Se toistaa sitä samaa kokoajan, jos päivästä toiseen kuvailee kaneja ja sitä mukaa tekee postauksia. Oon miettinyt, että jos tänne tekisin jotakin kaneihin liittyvää postausta, mutta samalla olen ajatellut myös sitä, että kannattaakohan se. Olen kuitenkin tekemässä yksistä kissoistakin postausta lähiaikoina, joten uskon että voisin toteuttaa kaneihinkin liittyvän postauksen joskus. Mitä te olette mieltä siitä?

Mulla nyt kuitenkin on se enimmäkseen kaneihin pohjautuva Instagram-tili, joka siellä kulkee nimellään @jabuphotos jos teitä siis kiinnostaa enemmänkin kaneihin liittyvät kuvat Instagramissa, niin menkää seurailemaan ihmeessä. Voin sen ehkä laittaa myös tuohon blogin sivuun, jossa siis pyöriskelee niitä kuvia sieltä Instagramista. :)


Haluan kertoa tähän kuitenkin enemmänkin siitä kuvatilistä, koska se ei kuitenkaan ole pelkästään kanikuvia täynnä. Mä en omista muita eläimiä, kuin nämä kaksi kania, mutta koska haluan kuvata muitakin eläimiä ja tilaisuuden tullen myös kuvailen niitä, niin haluan julkaista niitä kuvia tuolle Instagram-tilille. Saattaa kuitenkin olla, että joskus saattaa tulla aika kauankin vaan kaneista kuvia, koska en kuitenkaan hirveä useasti ole muiden lemmikkejä kuvaamassa.


Tuon kanitilin nimi oli aikaisemmin @heartrabbits mutta juurikin tuon seikan takia (koska kuvailen satunnaisesti muitakin eläimiä sinne) vaihdoin sen nimen tuohon @jabuphotos nimeen.

Kiva jos jaksoit lukea tämän postauksen. <3

2 kommenttia:

  1. Onpas söpöjä kuvia tässä postauksessa ♥ Kyllä mua ainakin kiinnostaisi lukea myös kaneista postausta!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos ❤ ja kiva kuulla! :3

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3